![]() |
Ultimatum van liefde
ik zou me leven voor je geven
was ooit mijn antwoord op een vraag wat ik zou doen om bij je te zijn, al was het maar voor even dit gevoel heb ik altijd gehad tot vandaag maar hoe moet je aan iemand bewijzen hoeveel je van je liefje houdt uitleggen aan iemand die begint te vergrijzen die al versleten is en oud wij schijnen niet te weten wat liefde is dat vertelt zo'n oude vent maar ik voel de liefde als ik je mis of als je even bij me bent ze zeggen dan, het is een kwestie van tijd en geven steeds als argument, wat weet jij nou maar als ik dit avontuur niet aanga, heb ik spijt dan heb ik nooit het ultimatum van liefde gevoeld, en heb ik berouw * dedicated to Highlight * |
Ha, eens een keer wat anders: een gedicht met rijm.
Sterkste regel: dan heb ik nooit het ultimatum van liefde gevoeld Sterkte, Crispijn |
WoW..Écht heel mooi deze!!
|
Citaat:
|
Stoer...écht heel cool...
|
Citaat:
|
Citaat:
en mooi ook nog! heel mooi, je schetst een beeld van bijv. je opa (?) die je dit zo zegt, ik krijg er echt een plaatje bij, en ken het gevoel; hoe leg je aan iemand uit hoeveel je van een persoon houdt? en waarom? Ik weet zeker dat jij weet wat liefde is, anders kun je echt zoiets niet schrijven! *wow* ------------------ And die, unshallow'd thoughts, before you blot with your uncleannes that wich is divine [Dit bericht is aangepast door prinsesje (24-09-2001).] |
Citaat:
|
prachtig (heh heh heh)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
WoW *echt-heel-mooi*
|