![]() |
Gedachte er niet bij
Hee,
Ik word de laatste tijd echt gek van mezelf! Ik heb echt heel erg het gevoel dat ik niet in 'het nu' kan nadenken zeg maar, alsof ik er niet echt bij ben. Het lijkt wel of ik de laatste tijd nergens over na kan denken, en mijn hoofd naar hele andere dingen staat, terwijl ik niet percé aan iets anders na denk. (Heb ook niet laatst een heftige gebeurtenis meegemaakt ofzoiets). Ik snap er gewoon helemaal niks van, en word er dus helemaal gek van. Het is ook raar dat ik nu stress zou hebben, wan ik zit nu nog gewoon in de 2 weken van de meivakantie. Wel heb ik de laatste tijd heel erg last van niet in slaap kunnen komen. (Vandaar dat ik dit 's nachts plaats, omdat ik gewoon simpelweg toch niet in slaap kom), maar dat moet dan toch ook weer een reden hebben? Ik kom er echt niet uit, en hoop dat jullie enige raad hebben? |
Wat zijn de dingen die jou zo bezig houden? Wat doe je zoal voor je naar bed gaat en als je in bed ligt?
|
Bespreek het anders is met je huisarst misschien weet hij een reden hoe dit kan of kan hij je slaapmedicijnen geven om beter te kunnen slapen, is het proberen waard toch!?
|
Het kan heel goed zijn dat je er overdag niet bij bent omdat je te weinig slaapt. Je zegt immers dat je niet goed in slaap komt. Vlak voor het slapen op een beeldscherm bezig zijn is slecht voor het in slaap komen, probeer eens een boek te lezen!
Ook sporten en bewegen en savonds een warm bad helpen een goede nachtrust. |
En ik weet niet hoe oud je bent maar als je een tiener bent is 9 - 10 uur slaap per nacht geen overbodige luxe; groeien kost veel energie!
|
Je hebt webcam sex sites, die voldoen je behoefte, en je verdient er een leuke tas aan!
|
Citaat:
|
Oh, sexuele frustratie kan ook geuit worden samen met een profitabele uitkomst?
|
Citaat:
|
Ik heb dit ook, het is best vaag.
het lijkt veel met stress en hendelen van jezelf te maken. Het voelt vaak ook als een soort dichtgeklapt gevoel. En het heeft ook deels wat met dat eerste te maken, maar dat zijn dan gevolgen van slaap/energie te kort. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:42. |