![]() |
Is het te vroeg om een ring te geven?
Ik heb over een week 6 maanden met mijn vriendin en ik wou haar graag een heel leuk ringetje geven. Geen trouw ring ofzoiets maar gewoon in lief klein ringetje. Is dat leuk of beetje te veel?
|
Dat ligt er een beetje aan hoe jullie normaal omgaan met cadeautjes, is het normaal wat voor elkaar te kopen? Een ring is heel leuk, maar ook lastig want je moet wel de maat van haar vinger weten (ja, er zijn verschillende maten ringen!) en ketting met een hartje zou misschien ook leuk zijn? Een wat specialer uitje doet het vaak ook goed als cadeau.
|
Je zou ook samen een ring uit kunnen zoeken.
|
Ik vind dat helemaal niet overdreven :) juist lief. Misschien kun je een andere ring die ze weleens draagt stiekem meenemen en aan de hand (huhu) daarvan de maat bepalen bij de juwelier.
|
Ik heb eind van de maand 5 maanden met mijn vriendin en wij denken er ook over na samen een ring te kopen (gewoon als symbool dat wij van elkaar zijn) met een kettinkje kun je dat ook uitdrukken. Wij zijn gewend elkaar gewoon tussendoor zo nu en dan wat cadeautjes te geven. Mij lijkt er niks mis mee om een ring te halen.
|
Citaat:
Wat dacht je van een romantisch avondeten (als zij van romantisch houdt?) waarbij jij kookt, vinden ze vaak tegek blijkt? Dat kun je ook doen. Of een ketting zoals Elin zei, een ketting met naam of een liefe/leuke foto van de ander/samen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:26. |