![]() |
Bindingsangst.!?
Hoi ik heb zelf bindingsangst maar wil super graag verkeri g ik heb al 2 jaar contact met een jongen ik vind hem heel leuk en hij mij ook ik ben door hem al 2x gevraagd maar durf geen ja te zeggen😕..
Ik ben 14 en denk dat k gewoon klaar ben voor een relatie maar door mijn vervelende bindingsangst houd iets in mij mij tegen en zegt eigenlijk gewoon nee stap niet over die drempel.!? En ik wil me erover heen zetten maar het lukt niet Ik heb al een aantal keer verkering gehad (2x) 😂 maar in groep acht was ik verliefd op een jongen en hij op mij maar hij begon verschrikkelijk erg te discrimineren enz en pesten en internetpesten en weet ik veel wat en daardoor is mijn bindingsangst alleen maar erger geworden maar ik wil deze jongen niet zo lang laten wachten zijn er mensen die advies hebben voor me of mensen die zelf bindingsangst hebben of hadden en nu toch een relatie hebben ?? Geef me raad zou ik zeggen.!? Gr.dal😊😅 |
Sorryyy voor mijn lange verhaal 😮😂
|
Vera Camilla heeft ooit een heel prettig en eerlijk filmpje opgenomen over bindingsangst, misschien kan je die eens opzoeken op Youtube? In die video vertelt ze hoe zij er mee om is gegaan.
|
Zal ik doen 👍😀 bedankt!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:37. |