![]() |
Humor in een ziekenhuis
Lig in het ziekenhuis, zie mijn voorstel bericht.
In middag wordt ik wakker, lig in een 6 persoonskamer. Zie ik een kamergenoot bij de kasten staan waar onze kleding etc, in zitten. O ja die zal naar huis gaan. Was nog een beetje slaperig dus langzaam wakker worden, Staat ze opeens naast mij, komt afscheid nemen. Zo leuk en aardig meisje, ik afscheid nemen :'( nee hoor! :facepalm: Schiet ik zo wat in een lach, O heb al zo veel pijn en het liefst zal ik de hele morfine inhoud leegtrekken! Heeft ze mijn kleren, jas en schoenen aan. Hahahahahaha geweldig. Ze was wat steviger als mij dus kleren en jas passen niet echt :facepalm: het was net een .... tja voor jullie eigen fantasie. Echt ze had helemaal niets door. Ik alles vertellen, toen werd ze eerst :bloos: toen :o toen :( en schoot toen pas in de lach. Heb op de rode knop gedrukt, verpleegster kwam en ik 'afspraak voor de oogarts graag' Gewoon verkeerde kast, ze gaf haar moeder de schuld. Terwijl ook nog eens met grote letters mijn naam op de kast staat :facepalm: Achteraf vond ze de kleren en jas wat klein maar ja, in het ziekenhuis kan je ook wel aankomen :confused: dacht juist afvallen. |
Oke, maar aangezien er geen discussiewaarde aan dit topic zit en je zelfs maar geen vraag stelt, verplaats ik je topic naar Onzin :)
|
Citaat:
|
O sorry voor het verkeerd plaatsen of dat iemand een ? bij mijn bericht plaatst.
Vond het gewoon iets grappigs om te delen. Blijkbaar is het gewoon onzin.... jammer. |
Citaat:
Onzin is het beste subforum van allemaal! *O* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik had een kamer alleen met de 2 ziekenhuis bezoeken de afgelopen maand. Zo fijn (y) lekker rustig.
|
Wat onduidelijk geschreven allemaal.
|
Citaat:
|
Citaat:
Het lokale ziekenhuis hier heeft nog maar een paar zalen, vooral 1 persoons kamers. Betere ontwikkeling (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De nieuwbouw hier heeft vanaf alle kanten inkijk. Al sje op de straat loopt, kun je precies zien welke pyjama iemand aan heeft :herp:
|
Citaat:
|
14 keer is best wel belachelijk.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:49. |