![]() |
Hoi seksen in september #1867
Juni baby represent! :yeah:
|
Het is anders nu ook al lekker weer daarvoor hoor:yeah:
|
juli veel beter
|
Citaat:
|
Ja kutzooi. In juli is er een baby represent
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Maar dat neemt niet weg dat het enorm lekker weer is! :cool: Ik denk dat ik mezelf maar in een jurkje ga hijzen, haar leuk ga doen en naar buiten ga! (y) Holland Oates, heb nog steeds mijn haar niet gedaan zoals dat filmpje. :D:( Misschien nu maar kijken of ik er geduld voor heb!
|
You ken it, gurl! Als je het trucje eenmaal doorhebt ben je binnen 2 minuten klaar.
|
Nou ik ga eens kijken!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Korrel, ik ben echt fucking dom. Ik doe hetzelfde shirt als van de week weer binnenste buiten aan.:D Gelukkig kwam ik er nu al snel achter. |
:D misschien ligt het dan toch aan jou
|
Ik had dus van de week dood leuk mijn shirt binnenste buiten aan en daar kwam ik pas aan het einde van de dag achter nadat ik al twee keer naar de supermarkt geweest was enzo. :herp::D Af en toe pas ik echt goed in een rolstoel thuis.
|
Citaat:
|
Mijn college is zo traaaaag :o
|
Trimm als ik kan kom ik wel naar je feestje! Samen zuipen en roken, klinkt als een plan.
Ik heb laatst zo'n Grace Kelly rol gemaakt met mijn haar. En het bleef nog zitten ook. Best bijzonder - aangezien mijn haar echt ontzettend snel inzakt enzo. Toch iets goed gedaan :o Mijn haar wordt superlang al! :lief: Binnenkort maar weer eens een afspraak maken bij de kapper, het wordt weer een beetje ondefinieerbaar. En de kapper gaat met zwangerschapsverlof, dus voor die tij dmoet ik nog langs :y |
HO, ik ben hier echt te dom voor ofzo. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou jongens, ik geef het op. Het begin lukt niet eens. :d
|
Citaat:
En ik heb nu om een of andere reden drie lessen die precies overlappen:herp: |
Citaat:
Gewoon 2 strengetjes haar over elkaar kruisen. Als dat lukt kan je verder met 3 strengetjes. (Y) |
Het is een heel klein mini beetje gelukt, niet zoals het hoort, maar wel ingevlochten. :D Morgen weer een nieuwe dag!
|
Citaat:
|
Ok opnieuw gedaan en nu ziet het er niet meer uit alsof een kind het gedaan heeft en nu zit het best leuk! *O*
|
Het lukt me niet eens om een fatsoenlijke normale vlecht bij mezelf te maken:bloos:
|
Citaat:
|
Heel hard Les Mis mee bleren is echt heel fijn :y
|
ik doe altijd vlechtjes bij mezelf
|
13:29 en al twee schreeuwvergaderingen gehad. Wauw.
|
heb je ook al mensen over de tafel getrokken?
|
Of heb je ze onder de tafel getrokken? :ertur:
|
Citaat:
Citaat:
|
Uiteindelijk trouwens wel gewonnen :yeah:
|
Alhoewel dat niet veel zegt want zoals het de afgelopen tijd gaat zou het prima zo kunnen zijn dat het over een paar weken toch het tegenovergestelde is geworden :herp:
|
Citaat:
En nou ja, die ene kun je dan best trekken, toch? Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Zombie baby?
|
Citaat:
Citaat:
Maandag alle dames met een invlecht :o |
Ik denk dat we dan om 3 uur af moeten spreken, dan heb ik even de tijd!
|
Citaat:
|
Ik had een super chille dag op stage :lief:
En ik heb weer een stukje vertrouwen gewonnen bij een cliënt. Zij vertrouwt normaal alleen het vaste personeel. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
White walker baby!
|
Ik heb een hele spannende vraag! Ik ben een beetje aan het nadenken over de vakantie. Wat doen jullie altijd op vakantie wat jullie thuis niet zo snel zullen doen? In de zin van, elke dag alcohol drinken, bepaalde dingen die je thuis niet snel doet, etc! Daar ben ik benieuwd naar. :Y
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:21. |