![]() |
Kont ontharen
Hallo,
Ik val maar meteen met de deur in huis. Mijn kont is nogal harig en ik wil graag van dit haar af, niet alleen omdat ik het vies vind, maar ook omdat er zweet en troep in blijft hangen. Kben er niet zo handig in en vroeg me af of jullie nog tips hadden over hoe je dit nou het beste kan doen. Alvast bedankte! Groetjes, PiettePeter's achterwerk. |
Met zeep en mesje en als je langer glad wil blijven harsen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe? Kun je wat specifieker zijn? |
Moet ik een filmpje posten? Wat snap je niet van scheren met een scheermesje en scheerzeep?
|
Citaat:
Nee, maar het gaat om techniek hier. Natuurlijk weet ik hoe je kan scheren, maar of je nog tips zou hebben om dit makkelijker te maken of beter te doen. Ik weet dat ik niet altijd even duidelijk ben |
Het lijkt me handiger als je je achterwerk laat harsen door iemand anders. Er komt namelijk best wel wat bij kijken - je moet in ieder geval kracht zetten om de harsstrips weer te verwijderen en om te zorgen dat je alles hebt (ik neem aan dat je ook haar rondom je anus wil verwijderen?), is het fijn als iemand meekijkt. Ik weet niet hoe lenig jij bent, maar kracht zetten om een harsstrip er in één keer vanaf te trekken en kijken of je al het haar wel hebt verwijderd in je eentje lijkt me nou niet heel handig. Misshcien kunnen ze je bij een ontharingssalon helpen?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:59. |