Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Onzeker of mijn vriendin wilt zoenen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1916561)

JeBoyThais 11-05-2016 18:33

Onzeker of mijn vriendin wilt zoenen

Hallo allemaal,

Ik heb nu een relatie met een meisje waar ik al heel lang mee omga
(heb nu 1 week met haar).
Voordat ik een relatie met haar had hebben we al heel vaak afgesproken dus ik ken haar vrij goed. Maar één ding weet ik niet zo goed, en dat is of ze met me wilt zoenen. ze heeft het er wel eens over gehad dat ze nog nooit gezoend heeft. vandaag heb ik ook met haar afgesproken en er waren wel een paar momenten waarbij ik dacht: Dit is het juiste moment. Zo'n moment dat ze me diep in de ogen aankijkt, en dat ze tegen me aanzit.
Advies graag hoe ik kan merken dat zij ook wilt zoenen.

(Ik ben 14 en mn vriendin ook)

Alvast bedankt!

PiettePeter 11-05-2016 20:50

Citaat:

JeBoyThais schreef: (Bericht 34114622)
Hallo allemaal,

Ik heb nu een relatie met een meisje waar ik al heel lang mee omga
(heb nu 1 week met haar).
Voordat ik een relatie met haar had hebben we al heel vaak afgesproken dus ik ken haar vrij goed. Maar één ding weet ik niet zo goed, en dat is of ze met me wilt zoenen. ze heeft het er wel eens over gehad dat ze nog nooit gezoend heeft. vandaag heb ik ook met haar afgesproken en er waren wel een paar momenten waarbij ik dacht: Dit is het juiste moment. Zo'n moment dat ze me diep in de ogen aankijkt, en dat ze tegen me aanzit.
Advies graag hoe ik kan merken dat zij ook wilt zoenen.

(Ik ben 14 en mn vriendin ook)

Alvast bedankt!

Mijn vriend had ook nog nooit gezoend (en al helemaal niet met tong).
Op whatsapp had ik voor de grap gezegd dat hij me voor straf me een zoen moest geven als we weer bij elkaar kwamen.
Toen we bij mij hadden afgesproken en op mijn kamer zaten gebeurden het.
Ik ging eerst op mijn stoel zitten.
Toen kwam hij maar mij toe en gaf me een kus, ik dacht "is dit het?" Dus toen zei ik, "da's geen zoen." Hij: "oh?! Hoe moet het dan wel?"
Ik stond toen op en zette een paar stappen in zijn richting en gaf hem toen vol op zijn mond (met tong).
Hij schrok maar vond het ook heel leuk. Van dat punt liep het een beetje uit de hand. 乁(•ᴥ•)ㄏ
Maar ik zou het niet proberen :P
Ik had geluk dat hij het leuk vond.
-
Maar het komt vanzelf wel, bij de eerste zoen zal ik als ik jouw was vooral op de sfeer letten.
Ga een beetje op een rustig plekje met haar zitten. Ga er gewoon voor op die stille staar momentjes, je merkt vanzelf wel of ze wil of niet.

Dekaloog 11-05-2016 21:00

Waarom vraag je het haar niet gewoon?

"Wat vind je eigenlijk van zoenen? Ben je er nieuwsgierig naar?"

PiettePeter 11-05-2016 21:01

Citaat:

Dekaloog schreef: (Bericht 34114820)
Waarom vraag je het haar niet gewoon?

"Wat vind je eigenlijk van zoenen? Ben je er nieuwsgierig naar?"

Of wat hij zei :D
Laat het een gewoon tot het een en ander lopen.
Wacht wel op die momentjes van stilte.

Mark52 11-05-2016 21:19

Citaat:

JeBoyThais schreef: (Bericht 34114622)
er waren wel een paar momenten waarbij ik dacht: Dit is het juiste moment. Zo'n moment dat ze me diep in de ogen aankijkt, en dat ze tegen me aanzit.

Dit lijkt mij ook een goed moment. Ik zou het op zo'n momen gewoon doen. Je merkt dan vanzelf wel of ze terugzoent of niet. Maar meestal voel je dat wel aan en dat ze tegen jou aanzit en je diep in de ogen kijkt, lijkt mij een goed teken.

Elin3 11-05-2016 22:38

Begin eens met een kus! Je hoeft niet gelijk te tongzoenen, maar dat maakt de stap wel een stuk minder groot ;)

PiettePeter 12-05-2016 00:25

tja, dat van mij was eigg ook geen advies. Maar ik wil ook wel eens iets vertellen ;)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:49.