![]() |
klaarkomen
hee
in mijn vorige topic vroeg ik over pijpen. ik heb hem al afgetrokken en hij mij gevingerd. voor het geval als ik hem ooit ga pijpen heb ik een vraag : als ik hem pijp en hij komt klaar, waar kan hij klaarkomen? ik wil namelijk niet dat hij klaarkomt in m'n mond, in m'n gezicht of in m'n kleren. waar is het de handigste plek om voor hem klaar te komen? en hoe geeft hij aan dat hij klaar gaat komen zodat het niet in m'n mond komt ? xxxxxx |
Leg maar een handdoek of een paar stukken keukenrol klaar. Vraag of hij het wil zeggen als hij klaarkomt. En let op zijn lichaamstaal: hevig kreunen of hijgen kan een teken zijn. En sommige jongens komen al voor ze je kunnen waarschuwen. Dat wil niet zeggen dat ze het expres doen.
|
Doe je kleding uit, dan komt het ook niet oop je kleren. En zeg hem dat hij moet aangeven als hij klaarkomt door het te zeggen.
|
Keukenrollen doen wonderen. Zorg echter niet dat het in je oog komt, prikt ontzettend en je oog kan hiervan erg ontstoken raken.
|
je kan het gewoon zeggen, dat je niet wil dat hij in/op je mond/gezicht/kleding komt en dat hij je moet waarschuwen. Als je hem met condoom pijpt, wat ik sowieso zou aanraden, dan heb je dit probleem niet.
Er is helemaal niets mis met het hardop aangeven wat je wel of niet wil. |
Op z'n eigen buik, en daarna afvegen met een handdoek ofzo. Je kunt best afspreken dat hij je even een seintje geeft, kloppen op je schouder ofzo.
|
Citaat:
Inderdaad 😄 |
Citaat:
Citaat:
|
En??
|
Wat? Ik was gewoon te lui om zelf te typen.
|
Citaat:
|
praten met elkaar....
|
Ohh Okee naja dan doe ik dat ! met condoom doe k nie
|
Citaat:
|
hmm ben nie zo fan van condooms
|
Citaat: