![]() |
Hoe ging je examen?
Welk examen had je en hoe ging het?
|
Nederlands vwo gisteren en scheikunde vwo vandaag. Nederlands ging fucking slecht en scheikunde ging slecht.
Nederlands heb ik niet al mijn antwoorden onthouden maar ik weet zeker dat het een onvoldoende wordt. Scheikunde heb ik ongeveer rond de 4,8. Het is dus belangrijk dat ik dit weekend en volgend weekend goed ga leren voor de andere 5 vakken. Oefenen, oefenen, en nog eens oefenen. |
Heb je voldoende compensatie van je schoolexamen voor die twee vakken om nog op een voldoende uit te komen? Succes met leren komend weekend!
|
Citaat:
|
Natuurkunde havo en Nederlands havo beiden overleefd.. Na het natuurkunde examen werd ik door scholieren.com gebeld, omdat ik eindexamencorrespondent ben.
Ik gaf daar aan dat ik het vrij simpel vond, maar na het bekijken van het correctievoorschrift bleek dat ik het niet heel geweldig gedaan heb. Desalniettemin heb ik waarschijnlijk zo rond de 7. |
Ik had,
Wiskunde (voor mijn gevoel) denk ik redelijk gemaakt. Nederlands,dat ging goed. Engels,dat heb ik verputst.. Biologie,dat ging ook goed. En koken(theorie+praktijk) kon beter. (Theorie ging slecht)(praktijk) ging goed. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:15. |