![]() |
Worden de gedichten van hier bewaard?
Want een paar maanden terug had jon een topic van mij van een jaar terug ofzo teruggehaald,
nou ben ik dus benieuwd of alsjebliefftt iemand mijn oude gedichten naar mijn kan sturen want ik ben er een paar kwijt http://forum.scholieren.com/frown.gif thanx |
Je kan met de search optie al je posts opzoeken die er nog in staan. Daarbovenop is het de bedoeling dat er een archief komt, waarin alle geposte gedichten op username worden ondergebracht. Dit archief is echter nog steeds in de maak.. Misschien dat Unex ons meer duidelijkheid kan verschaffen over de stand van zaken rondom dat archief..
Genesis ps. -> Feedback? |
alle topics op DoP worden bij mijn weten bewaard. Maar je kan ze niet allemaal meer zien hier op DoP. Die zitten te wachten in een archief. En een beheerder is er werk van aan het maken dat iedereen die gedichten terug kan lezen, zonder daar op te antwoorden. Maar dat is nog niet klaar.
Dergelijke vragen horen eigenlijk op feedback, of mail je naar admin@scholieren.com of simon@scholieren.com . Vermits deze vraag beantwoord is, buiten dat jij je gedichten nog niet terug hebt, gaat dit topic gewoon dicht. Je kan altijd eens mailen op een van de 2 mail adressen die hierboven staan, met je vraag of je je oude gedichten terug kan hebben. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:56. |