Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   fantasy op sexgebied (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1916717)

mystery_1001 14-05-2016 16:09

fantasy op sexgebied

wat is je ultieme fantasie op sexgebied? en ga je dat ook echt uitvoeren

PiettePeter 16-05-2016 01:28

Ultieme, hè?
Wat dacht je van dit:
Op een dag gaan twee jongens een eindje hardlopen.
De zon staat hoog en is sterk, de temperatuur is aangenaam.
Er lopen druppels over hun voorhoofden en als ze terug komen zijn ze doorweekt van het zweet.
Ze willen beide gelijk een douche nemen.
Als ze in de badkamer staan en hun kleren uitdoen komt er een lichte bloos op de wangen van de wat langere jongen. Ze stappen samen in de douche cabine en de warme douchestraal spoelt het zweet van hun gezichten af.
De langere jongen bloost nog steeds een beetje en kijkt stiekem geïnteresseerd naar de ander.
Dan pakt hij met zijn handen de hals van de ander en zoent hem recht op de mond. "I've always wondered what it would be like to kiss a bo-" de kleinere onderbreekt met een wilde zoen terug en pakt de handen van de langere en duwt hem tegen de muur.
De langere jongen hummt van verbazing met zijn ogen weid opengespert. Hun ademhaling en hartslag versneld. De kleinere jongen gaat op zijn knieën zittten en kijkt de langere jongen diep in zijn ogen aan voor hij met een hand rustig wat begint te trekken.
Hij brengt zn mond dichter bij de penis en steekt zijn tong uit voor een lik.

(Moet ik doorgaan? ;)
Ik maak het verhaal nu sowieso wat simpeler omdat ik moe ben en eigg moet gaan slapen..)

MisterShy 16-05-2016 02:05

Ja maak het af!

bloodyb 16-05-2016 02:11

Er was vroegâh een topic waar je seksverhalen kon neerzetten maar dat is verleden tijd dus ik denk niet dat het wordt afgemaakt.

nthn3d 16-05-2016 11:08

Wtf :D

bloodyb 16-05-2016 11:31

Ja, echt waar Naatje.

bikinigek 16-05-2016 17:16

done

Axel11 16-05-2016 21:09

Citaat:

PiettePeter schreef: (Bericht 34119974)
Ultieme, hè?
Wat dacht je van dit:
Er lopen druppels over hun voorhoofden en als ze terug komen zijn ze doorweekt van het zweet.
Als ze in de badkamer staan en hun kleren uitdoen komt er een lichte bloos op de wangen van de wat langere jongen. Ze stappen samen in de douche cabine en de warme douchestraal spoelt het zweet van hun gezichten af.
De langere jongen bloost nog steeds een beetje en kijkt stiekem geïnteresseerd naar de ander.
Dan pakt hij met zijn handen de hals van de ander en zoent hem recht op de mond. "I've always wondered what it would be like to kiss a bo-" de kleinere onderbreekt met een wilde zoen terug en pakt de handen van de langere en duwt hem tegen de muur.
De langere jongen hummt van verbazing met zijn ogen weid opengespert. Hun ademhaling en hartslag versneld. De kleinere jongen gaat op zijn knieën zittten en kijkt de langere jongen diep in zijn ogen aan voor hij met een hand rustig wat begint te trekken.

(Moet ik doorgaan? ;)
Ik maak het verhaal nu sowieso wat simpeler omdat ik moe ben en eigg moet gaan slapen..)

Oké dan :D

Mauriice 18-05-2016 09:38

Citaat:

mystery_1001 schreef: (Bericht 34117994)
wat is je ultieme fantasie op sexgebied? en ga je dat ook echt uitvoeren

Dat ik jou tegen kom we elkaar spontaan gaan tongzoenen en smoor verliefd zijn op elkaar.
Dan een rustige plek opzoeken waar we elkaar kunnen neuken en vrienden zijn voor het leven.

nthn3d 18-05-2016 10:02

Citaat:

mystery_1001 schreef: (Bericht 34117994)
en ga je dat ook echt uitvoeren

MisterShy 18-05-2016 22:49

Anders stel ik me wel beschikbaar. 😜😋

1337Gamer 19-05-2016 18:14

Citaat:

PiettePeter schreef: (Bericht 34119974)
Ultieme, hè?
Wat dacht je van dit:

(Moet ik doorgaan? ;)

wauwww behoorlijk gayyy haha

PiettePeter 20-05-2016 19:31

Citaat:

1337Gamer schreef: (Bericht 34124135)
wauwww behoorlijk gayyy haha

Misschien ben ik dat ook wel. ;)

Iemand.. 20-05-2016 21:16

Citaat:

PiettePeter schreef: (Bericht 34125029)
Misschien ben ik dat ook wel. ;)

Dat moet je ons niet laten bepalen!

PiettePeter 20-05-2016 23:46

M..m...maar ik weet het zelluf nie zo goe :s
Wat ben ik nu eigunluk? :confused:
:P

Iemand.. 21-05-2016 07:24

Citaat:

PiettePeter schreef: (Bericht 34125320)
M..m...maar ik weet het zelluf nie zo goe :s
Wat ben ik nu eigunluk? :confused:
:P

Wij kennen jou niet dus dan weten we het ook niet

1337Gamer 21-05-2016 11:38

Haha nou als iemand zoiets schrijft weet je wel dat ie goed gay is

Axel11 21-05-2016 19:30

Citaat:

1337Gamer schreef: (Bericht 34125551)

Prima toch!

Dekaloog 21-05-2016 19:42

Citaat:

1337Gamer schreef: (Bericht 34125551)

En als iemand schrijft dat 'ie van appeltaart houdt weet je dat 'ie van appeltaart houdt.

Wat is je punt?

nthn3d 21-05-2016 20:03

Dat hij fucking hetero is :rolleyes:

Rayen023 20-01-2017 13:10

Ik zou het met me moeder of zusje willen doen

Elin3 20-01-2017 13:36

Citaat:

Rayen023 schreef: (Bericht 34301845)
Ik zou het met me moeder of zusje willen doen

Waarom zou je dat graag willen? Is je zusje super sexy? Of vind je oudere vrouwen (zoals je moeder) heel aantrekkelijk? Of is vooral het familie-element datgene waardoor jij het wil?

bikinigek 20-01-2017 17:29

Trio vvm en mmv

Polloloco 07-02-2017 22:39

Mijn ultieme sexfantasie
Het is koud buiten, ik loop over straat. Het is 2 uur s nachts. Ik kom eindelijk aan bij mijn appartement, een penthouse in Moskou. Ik doe de deur open, ik ben blij dat ik weer thuis ben. Ik hang mijn jas op en loop naar mijn kamer, een echte masterbedroom. Op het bed, op de witte sprei zit een vrouw. "Ik wachtte al op je" zegt ze. De vrouw heeft zwart haar, ze is van Russische origine. Ze heeft prachtige zwarte lingerie aan. Terwijl ik binnenloop zit ze een beetje aan haar nagels (net als meisjes altijd doen). "Wil je wat te drinken?" vraag ik haar. "Natuurlijk" antwoord ze. Ik pak wat rode wijn uit een kastje en schenk het in. Terwijl we de dag doornemen drinken we de wijn op. "Zullen we dan maar beginnen?" vraagt ze. Heel rustig maakt ze de knopen van mijn blouse los. Zachtjes aan gaan mijn kleren uit. Op bed gaat het van rustig elkaar plezieren al snel naar heftig zoenen en sex. Nadat we beiden de tijd van ons leven hebben gehad vallen we in elkaars armen liggend in slaap.

De volgende ochtend word ik wakker, het gaat een fantastische dag worden. Ik kijk naast me, het bed is leeg. Het enige wat nog op het bed ligt is een briefje en wat kleren van gisterenavond. Op het briefje staat een adres. Ik klop aan bij het adres, de deur gaat open, er staan een prachtige vrouw, maar niet dat meisje van gisterenavond. "Ik zoek (het meisje van gisterenavond, ik ben slecht in namen verzinnen) " vraag ik. "Volg mij" zegt de vrouw, een stuk ouder dan het meisje van gisterenavond. We lopen door een gang en gaan een deur binnen, ja, daar zit ze. "Hey!" roept ze. "Ik laat jullie wel even alleen" zegt de wat oudere vrouw die mij hier naartoe leidde. Ze doet de deur achter haar dicht. "Hey! Waar was je!" vraag ik. "Polloloco, ik moet je iets vertellen, ik ben namelijk nog veel meer dan jouw vriendin, ik ben namelijk ook een sluipmoordenaar van de Russische overheid. Mijn missie was om jou te vermoorden, maar ik ben verliefd op je.... Help me ontsnappen" .....

Moet ik verder gaan??

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:03.