![]() |
E U R O V I S I O N nabeschouwing
Omdat het kan :o
|
Nou, beschouw maar!
|
Ik beschouw Australië als de winnaar.
En ik beschouw Douwe Bob als een lekker hapje. |
Ik denk overigens dat je het Australische nummer IETSJES vaker terug gaat vinden in de hitlijsten dan dat van Oekraïne.
|
Citaat:
Volgens mij gold dat twee jaar terug ook voor Common Linnets VS Conchita Wurst. Statement werkt op ESF, maar het beste liedje is niet altijd de winnaar. |
Citaat:
|
En al dat gehaat op Rusland. :d Ik vond Rusland goed. Sowieso beter dan Oekraïne. En het was leuk geweest als een nogal gaye Russische zanger had gewonnen.
|
Frankrijk was ook nice. :lief:
|
En ik vraag me af wat al die vakjury's in al die echt saaie nummers (Malta, Tsjechië) zagen! Werd ook afgestraft bij de televoting.
|
Volgend jaar sturen we iemand die een politiek statement moet maken. Daarom gaat diegene zingen: bier en tietuh
|
Citaat:
|
Ik vond vooral het verschil tussen jury en televoting van Polen en Oostenrijk bizar :o
|
Citaat:
Sowieso waren de jury-uitslagen imo soms superrandom. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn favorieten waren Letland en Spanje. Polen vond ik ook goed. Helaas zwaar underrated. Tsjechië was saai, maar wel goed. Rusland vond ik een vrij zwak liedje en teveel show. Australië was een heel goed liedje, maar die zangeres schreeuwde vooral heel hard en het optreden was verder saai. Ukraïne was wel bijzonder, maar geen winnaar. Was eigenlijk meer een toneelstuk, dan een lied. Tot zover mijn analyse. Graag gedaan.
|
Citaat:
|
Poli van Bulgarije is een lekker ding.
Verder was Nederland ook heel goed en Belgie DUH' |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:16. |