![]() |
Rare 'fetisj'?
Hey allemaal,
Ik heb een beetje een vreemd iets ontdekt bij mezelf. Naast dat ik geil wordt van het zien van mijn vriendin's borsten, en seksuele handelingen met haar verricht (wat erg lekker is bovendien) merk ik dat ik ook een erectie krijg (of over t algemeen een gevoel van genot) wanneer ze scheld. Zij zegt hetzelfde de ervaren. Zo geeft het een soort kick wanneer ze steeds scheld (ook bijvoorbeeld schelden als we seksuele handelingen verrichten), het is een net wat anders gevoel dan geil worden van seksuele handelingen, maar bovendien toch een lekker gevoel geeft. Ik vraag me af waar dit misschien vandaan komt en of meerdere mensen zich hierin misschien wel herkennen of weten hoe dit komt? |
Waar het vandaan komt weet ik niet maar als je iedereen die het geil vindt om te schelden of vieze woorden te zeggen 5 cent moest geven heb je niet genoeg aan je zakgeld en bijbaantje.
|
Inderdaad, heel veel mensen vinden dat leuk/geil. Dan willen ze bijvoorbeeld horen hoe triest en klein hun piemel is of dat die uitgelubberde vagina het eigenlijk niet waard is om te neuken, dat niemand het ooit mag weten dat jullie seks hebben gehad omdat dat teveel schaamte zou opleveren voor het miezerige figuur dat je bent. Zoiets :D
Kennelijk vinden jullie het allebei leuk, hebben jullie even geluk! Hoe het komt is gewoon een kwestie van smaak en voorkeur, het is hetzelfde als afvragen waarom je wel of niet van sinaasappels houdt. Niets raars aan dus. Veel plezier met elkaar! |
Citaat:
|
Citaat:
Maar kan me de kick wel voorstellen dat ze zegt van neuk me helemaal kapt GVD of iets dergelijks :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Er zijn mensen die geilen op schelden (tijdens de seks), maar ook mensen die echt geilen op de vernedering. Dat kan samengaan met schelden, maar is wel een "stapje verder".
|
Het ligt aan of je het leuk vind om submissive te zijn.
Daar komt het ook een beetje vandaan, gedomineerd willen worden. |
Dit is nou niet bepaald advies voor kvdh98.
Meer een discussie... |
wat vinden jullie dan onder elkaar uitschelden vallen :confused: zeggen 'ik neuk je kapot' is toch geen schelden?
|
Hij zei ook 'schelden', niet 'uitschelden', Fitematrullie. Dat zullen wel dingen zijn zoals 'godverdomme wat lekker', of zo.
Ik zou dat geen fetisj noemen, maar gewoon dirty talk. Dat vinden erg veel mensen leuk. Logisch, ook, want horen dat je partner zich verliest in genot, enthousiasme, passie, expliciete bevestiging van dat hij/zij het fijn vindt, samen lak hebben aan hoe het volgens de zedennormen hoort, duidelijke communicatie over wat goed voelt, verbaal verbinding leggen met elkaar, dat zijn allemaal hele normale dingen om opgewonden van te raken. |
Citaat:
Maar geniet ervan! |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:48. |