![]() |
Ruzie met mijn vriendin
hallo jongens en meisjes
ik ben een klootzak geweest sinds de eerste dag mijn vriendin is boos op me heel erg boos maar ik weet niet waarom ik wil heel erg graag goed maken via messenger maar ik weet ze is nog boos op me ik wil het graag goedmaken met der graag oplossing :facepalm: |
Ik ben wel benieuwd wat 'ie heeft gedaan. Misschien kan dit topic afgesplitst worden?
|
Citaat:
Je bent een klootzak geweest? Vanaf dag 1, en je vriendin is vanaf dag 1 boos op je? Hoe kan het dan dat ze je vriendin is? En als je niet weet waarom je een klootzak bent, hoe kun je het dan oplossen? En als zij het niet wil vertellen, hoe weet je dan dat je het op kan lossen? En iets goedmaken via messenger is zeker bij alle bovenstaande, een gebed zonder end. |
Ik vind het sowieso al raar dat je hartjes en muchlove post bij een ander wanneer je een relatie hebt, en al helemaal als het geen betekenis heeft. Als iets toch geen betekenis heeft kun je beter niks zeggen toch? Bovendien heb ik een vermoeden dat jij dat meisje (misschien) wel knap vond, waardoor je dat schreef, maar verder geen gevoelens hebt voor dat meisje zoals je die wel hebt voor je vriendin? Zelfs dan vind ik het al raar, want als je een relatie hebt dan hoef je niet naar andere meiden te kijken en oordelen of hun leuk of knap zijn..
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:38. |