![]() |
Kan iemand me advies geven of gerust stellen :(
Hoi ik ben 16 jaar en homo, ik heb een relatie met me vriend en ik ben echt heel gelukkig met hem. Maar na een goed gesprek met hem kwam ik erachter dat hij dus ook nog meisjes leuk vind dus hij is bi en hij wilt trouwen met een meisje maar mij ook nog een relatie daarbij ik vind het maar raar en maakt mij verdrietig. Kan iemand me zeggen wat ik moet doen ofso want andere vrienden zeggen dat ik het uit moet maken maar ik hou nog steeds van hem... Alvast bedankt :)
|
Je kunt er weinig aan doen dat hij meisjes óók leuk vindt. En beslissing om het wel of niet uit te maken met hem zal je toch echt zelf moeten nemen. Dat kunnen wij niet voor je doen.
|
Al ben/wordt ik tweede keus is voor mij de beslissing snel gemaakt.
|
Voor nu ben je leuk genoeg, voor de lange termijn niet. Of dat het waard is om nu wel samen te zijn kan alleen jij beslissen.
|
Is het een idee voor de toekomst, dat hij uiteindelijk met een meisje wil trouwen omdat het moet, zij het met een vriend ernaast? Of heeft hij het idee dat jongens voor nu wel leuk zijn, maar voor de lange termijn niet?
In het eerste geval is het heel kut voor hem dat hij zich niet vrij voelt om te trouwen met wie hij wil, maar het heeft waarschijnlijk niet zo veel met jullie relatie nu te maken. In het tweede geval - denk je dat hij iets mist in de relatie, wat hij bij een meisje wel hoopt te krijgen? Gaat het op zich goed tussen jullie? (en niet 'ja' zeggen omdat je van hem houdt - hebben jullie een goede relatie?) |
Even voorop gesteld dat polyamorie gewoon een mogelijkheid is, maar dat jij dat natuurlijk niet (ook) hoeft te willen.
Vraag is inderdaad wel waarom hij zo graag wil trouwen met een (nog onbekend) meisje en niet bijv. met jou. Of waarom überhaupt trouwen met iemand. |
Citaat:
Ik ben ook op zoek naar jongen die alleen voor mij gaat en waar ik heerlijke sex mee kan hebben en er niet steeds aan wil denken dat hij het ook met een meisje doet . Maurice |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als hij het waard is zal hij je gevoelens respecteren |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:51. |