![]() |
Naakt in bijzijn anderen
Hallo
Graag zou ik naakt rondlopen in huis. Maar hoe moet ik dat vertellen tegen mijn ouders? Ook zou ik in de voetbal mij naakt douchen, ik vind dit hyghienischer. Maar hoe moet ik dit allemaal vertellen? Ik ben 16 jaar. |
Hoe staan je ouders daar nu tegenover? En heb je nog andere gezinsleden die daar ook mee geconfronteerd zouden worden.
Hoe douchen de anderen op voetbal? |
Naakt douchen zou ik gewoon doen. Douchen in ondergoed (gok ik?) is juist achterlijk.
|
Tegen je voetbalvrienden zeggen jongens ik ga naakt douchen want dat vind ik hygienisher en dan ga je naakt douchen?
|
Citaat:
|
je kan naar de sauna gaan of andere plaatsen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja maar dan ben ik de enige die daar naakt staat. is dat niet raar? En ik heb dit nog niet tegen mijn ouders verteld, hoe zou ik dat moeten doen?
|
Misschien durven anderen na verloop van tijd dan ook wel naakt te douchen. Naakt douchen is heel normaal.
Waarom zou je het je ouders moeten/ willen vertellen. |
Omdat hij thuis óók naakt wil rondlopen?
|
Citaat:
|
Bij onze voetbal club moet je naakt douche na training of wedstrijd zo gek is het niet
|
Naakt douchen schijnt helemaal niet zo normaal meer te doen, hoorde ik laatst. Anyhow, ik doe dat zelf wel, maar als anderen dat niet prettig vinden, moeten ze dat vooral ook niet doen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:49. |