![]() |
overgewicht
hey ik ben een meisje van 12 ben 152 cm en weeg 57 kilo ik wil heel graag afvallen door sport ik heb het wel eens vaker geprobeerd maar na 1 week doe ik het niet meer ik hou het niet lang vol niet wegens dat het zwaar is maar dan denk ik o ik doe het zo wel en dan komt er niks van. hebben jullie miss. een sport schema ofzo. waar van jullie weten dat het werkt aub help me ik wil heel graag afvallen met eten doe ik nu gezonder ik eet meer groente en fruit maar ik let ook wel op dat ik niet weinig voedingsmiddelen binnen krijg
|
Kan je geen teamsport gaan doen, of een maatje zoeken om mee te sporten? Ik loop bijvoorbeeld hard met een vriendin. Doordat je het samen doet is het goed vol te houden, motiveer je elkaar en is het nog leuker ook!
|
ik zit op basketbal 2 keer per week plus zaterdag een wedstrijd
|
Citaat:
Soms kunnen kleine aanpassingen in je voeding ook al een groot verschil maken. Drink water, vers vruchtensap of thee in plaats van sap, limonade of frisdrank. Gebruik minder saus en jus. Ook daar valt bij sommige mensen veel winst te halen. |
Citaat:
|
Dan beweeg je toch aardig goed. Misschien toch wat meer op eten letten. Snack je veel? Chips en zo?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:04. |