![]() |
Zoenmoment
Ter info: ik ben een meisje, 13 jaar, die jongen is 14.
Nou ik weet van die jongen dat hij mij leuk vind en ik vind hem ook leuk, dat weet hij. We hebben gister afgesproken, gewoon leuk gesprek gehad maar verder geen lichamelijk contact ofz :s . We hebben wel afgesproken dat we nog n x wat gaan doen maar hoe kom je dicht bij elkaar of knuffel ofz en uitijndelijk zoennen:confused: heeft iemand tipsplssss:confused: |
Citaat:
Je kunt ook bij het afscheid nemen hem een knuffel geven/ om een knuffel vragen, waardoor lichamelijk contact ook wat makkelijker wordt. |
We hebben nog niet afgesproken wat we gaan doen de volgende keer, maar dezze x zaten we op n bankje in het park.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je gewoon zegt hoe je over hem voelt komt het goed. want je weet dat hij jou ook leuk vindt. En dan gebeurt het vanzelf. En geef hem na je afspraak gwn een knuffel 9/10 jongens vinden da niet erg
|
En geef elkaar ook een knuffel als groet!
Daarbij spreken jullie weer af met elkaar, dus hij is sowieso geïnteresseerd in je. Loop je ergens naartoe, pak gewoon z'n hand beet. Hij kijkt je verbaast aan, jij zegt: "Vind je dit erg :bloos:" en hij: "Nee hoor :bloos:" |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:31. |