![]() |
Galakostuum huren (man)
De topictitel zegt het al.
Ik vroeg me af of hier forumers zijn die me kunnen adviseren over het huren van een galakostuum. Weten jullie toevallig goede adressen in de buurt van Utrecht - Den Bosch? Ik heb nog nooit een pak gepast dus ik ben sowieso van plan om een afspraak te maken om te gaan passen. Ik zit er aan te denken om te huren omdat ik bang ben dat ik na een jaar een gekocht pak niet meer zal passen. Alle tips zijn welkom! :cool: |
Gents is qua kopen wel redelijk goedkoop en hebben rokkostuums van goede kwaliteit. Weet alleen niet of je er ook kunt huren.
|
Acccchhhh Durian is nog in de groei!
|
Citaat:
http://startupschool.nl/wp-content/u...odyBuilder.jpg |
Citaat:
Ideaal zou trouwens zijn dat ik ook gelijk nette schoenen erbij kan huren want die heb ik ook niet. |
(Y)
|
Maar ff serieus. :p
Zijn er nog tips? |
:cool:
|
Www.rokkostuumhuren.nl. € 50 of 60. In Utrecht en Maastricht.
|
Voor de introductie bij de studentenvereniging?
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Ik gok dat het voor een schoolgala is van de middelbare school?
|
Citaat:
|
Eindexamengala :lampje:
|
Nooit gehad. :'(
|
Bij de WE heb je voor 150 euro ook een mooi pak.
|
Citaat:
|
Ja natuurlijk! Maar er werden hier meer koopduggesties gegeven en mijn vriend heeft er laatst echt een mooi pak gekocht.
|
Wil je nou een rokkostuum, een smoking, of een "gewoon" pak, Durian? :p
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dus een smoking of gewoon pak. |
Als je huurt zou ik voor een smoking gaan, dat staat wel heel fancy! Als je iets wil kopen zou ik een gewoon pak nemen, omdat je die wat makkelijker vaker aan gaat trekken.
|
Citaat:
/ik heb echt totaal geen verstand over dit soort dingen en etiquette :') |
Citaat:
http://www.dresscode.nl/dresscodes/gala/ |
Citaat:
|
Nog te duur?
|
Schoenen moet je gewoon kopen, niet huren. :p H&M heeft goedkope (25 euro) zwarte nette schoenen die het prima doen op zo'n gala (en de komende drie, daarna zijn ze kapot) als dit, en als je meer floes hebt investeer je in fatsoenlijke Van Liers oid voor <100 euro, ben je de komende vijf jaar in ieder geval klaar.
|
Citaat:
Citaat:
|
Groeien je voeten ook nog? Anders zou ik gewoon nette schoenen kopen.
|
Citaat:
|
Bij mijn studentenvereniging kwam ook Gents langs voor rokkostuums. Verder zou ik voor een eindexamengala idd geen rokkostuum huren, dat is meer voor als je student bent. Met een mooi pak ben je al beter gekleed dan het grootste deel, gok ik.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:02. |