![]() |
Ouder
Hoi!
Ik geil heel erg op ouder vrouwen van 30 en 40 en ik ben zelf nog maar 15 heeft iemand een idee wat ik kan doen? Of hoe ik contact met een vrouw kan krijgen? |
Ik denk dat er weinig vrouwen in zouden zijn voor seksueel contact met jou, aangezien seksueel contact met iemand van jouw leeftijd bij wet verboden is.
|
Heb je geen idee hoe ik daar wel voor jou kunnen zorgen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat Eline zegt.
En verder: ook mensen van je eigen leeftijd hebben geen zin om gebruikt te worden enkel en alleen omdat jij je zaad moet lozen. Wat is daar in vredesnaam leuk aan voor de andere partij? Je hebt alleen maar interesse in jezelf. Ik raad je aan je houding te veranderen en hoop dat je inziet dat niemand interesse heeft om als fleshlight gebruikt te worden. Dat jij geil bent is niet echt een reden voor de andere partij om dan maar met jou seks te hebben. Die houding is vermoedelijk ook de reden van deadlock zijn reactie. |
Citaat:
Verder is het illegaal voor een volwassen vrouw om seks met jou te hebben, dus ik ben bang dat je nog wat jaartjes zal moeten wachten... |
Drie jaar wachten, iets doen aan je egoïstische houding en/of beter leren Googlen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Is opzich niet raar, sommige milfjes zijn ook gewoon lekker...
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:03. |