![]() |
Gedichtjes van een vriendin
Deze gedichtjes zijn van een vriendin van me, graag reacties. -Ik vind vooral 'Brein' geweldig- ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ leven De tijd glijdt voorbij, zonder het op te merken luisterend naar Nickelback, verlangend naar de tijden van concerten, mooi weer en avontuur ik kijk naar de kaart aan de muur, en denk zonsopgangen, zonsondergangen, dag na dag vanuit de hangmat, op het strand trouw aan mijn liefde, maar leeg genietend van de momenten, en toch voel ik me alleen zonnestralen, warm op mijn huid warm van buiten, kil van binnen witte stranden, zelfs palmbomen, vluchtige contacten, en uitdagende spellen, en toch, voel ik me alleen ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ brein een vriend, zo’n paal boven water rots in de branding beschermengel, soms beschermt je tegen jezelf geen gevaarlijker vijand dan wij voor onszelf het brein, vreemd wil wel, kan niet, wil niet, doet toch stop mij, help mij ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ rijkdom is het dan werkelijk alles of niets? vrienden, onontbeerlijk zonder, geen rijkdom, slechts hebberigheid meer, meer, meer, altijd meer en toch niets hebben ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ prille liefde een type, te vrolijk voor de wereld te veel voor mij en toch, een verleiding niet te beschrijven een arm, een stuk vlees beschermt, koestert, verlangd houdt zich in, steeds heftiger vertrouw je jezelf? ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ |
ik vindt z allemaal best wel goed
ze kan goed met woorden omgaan ,vindt ze heel goed xxx sylly |
ik vind de eerste het beste, op zich zijn ze allemaal wel goed, maar net iets te opsommend, het haalt het vloeiende eruit, dat is jammer. Misschien kan je proberen wat meer in zinnen te denken en wat minder in woorden en komma's.
tis maar een idee xxx |
-up-
bedankt voor jullie reacties, maar ze wil het liefst zo veel mogelijk 'feedback'. Dus alles is welkom. Thanx |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:14. |