![]() |
Vriendin en ik willen graag seks maar hebben probleempje
Hallo allemaal,
Ik ben een jongen van 17 en mijn vriendin is 16. We hebben al regelmatig handwerk gedaan, maar willen nu allebei ook seks hebben samen. Er is echter een probleempje. We zijn eigenlijk nooit alleen thuis en zijn bang om betrapt te worden. -Wat zijn jullie ervaringen hiermee? -Tips? Groetjes, Anonieme jongen |
Als je handwerk kan doen kan de rest toch ook? Gewoon op je kamer. Je ouders zitten er toch niet naast.? Of ga zwemmen en zoek een kleedhokje...
|
Ja maar dan hebben we vaak nog wel kleding aan dus kunnen we alles weer snel aantrekken. En het is best gehorig dus zijn bang dat ze iets horen 🙈
|
gewoon doen? Of anders desperately blijven wachten op die ene dag dat de ouders er niet zijn?
|
Stuur je ouders het huis uit, zeg dat ze lekker avondje naar de bios kunnen gaan en een hapje eten. Heb jij het huis voor je alleen en kan je doen wat je wilt.
|
Leuk idee, maar er bestaan helaas ook broertjes en zusjes bij mij thuis
|
Citaat:
|
Hetzelfde probleem. We waren laatst al bijna betrapt toen we handwerk deden dus zijn nu voorzichtiger
|
Kun je sowieso niet afspreken dat je ouders en broers/zussen kloppen en pas binnenkomen nadat je "ja" hebt geroepen? Lijkt me niet heel gek op 16/17-jarige leeftijd.
Men zou moeten snappen dat er wel eens wat kan plaatsvinden als jij en je vriendin alleen op jouw of haar kamer zitten. |
Citaat:
|
Ja dat is waar. Zal eens kijken of het werkt. Toch lijkt het me raar dat ze het misschien horen ofzo.
|
Niet te hard van bil gaan dan.
|
Is idd wel zo verstandig ja. Ookal is gekreun enzo wel geil 🙈 Dankjewel allemaal voor de tips!
|
spaar beetje huur een hotel kamer ;)
|
Citaat:
|
En btw, het word warmer weer. Je kan altijd nog een kleed pakken en beschut in een park zitten :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe kun je iemand aangeven op deze site voor lastig vallen? En vervelende PM berichten sturen? Sorry dat ik het via hier vraag naar kam nergens vinden hoe het moet
|
Citaat:
Eventueel kun je ook een topic aanmaken op het subforum "Meldpunt & Mededelingen" over kwaadwillende users op dit forum. |
Citaat:
Bedoel je mij?!:eek::evil::nono::'(:n:bob::ertur: |
Nee, dat was anoniemand.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Boek een goedkoop hotel voor 1 dag
|
Citaat:
|