![]() |
Wanneer dacht jij voor het laatst "Nu kan ik sterven!"?
Ik moet zeggen dat ik er ernstig dichtbij was toen ik net door de jongen die hier uit de buurt komt en die altijd over m'n laarzen begint (ja, klopt, ik heb heel veel paar hele mooie laarzen!) werd gevraagd
OF IK HET ZOU ZIEN ZITTEN OM MET HEM AAN TRAMPLING TE DOEN. :eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek: :eek::eek: (Even voor Nathan: Dat is een fetish waarbij mensen opgewonden raken wanneer er met vooral naaldhakken, maar blijkbaar eventueel dus ook met laarzen, over hen heen gelopen wordt https://www.samarium.nl/info/praktij...m-z/trampling/) |
Welke Nathan?
|
Nathan van 13.
|
WHENEVER WHEREVER
|
Wauw... Bedankt voor de uitleg :O:D
|
Citaat:
|
Nog nooit.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
geil
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:cool:
|
Tigerly :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
Terwijl ik zo lief ben!! :bloos: :evil: |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Precies :lief:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik ga Ryan Renolds nemen, deadlock gaat naar zijn geslis luisteren en jij mag mee doen! Vrije invulling (y)
|
Jaaaaaaaa dat ken ik van deadlock! Die is echt superslecht in delen!
|
Nee hoor, hij mag op een stoeltje ernaast zitten en luisteren, Tigerly! Wij gaan ons prima vermaken met RR!
|
Ok! Bring it on!
|
Ik zal Ryan eens bellen (y)
|
Doe gosling er ook maar bij.
|
Ja hoor, plaats genoeg!
|
Ik heb dit echt nog nooit gedacht, eigenlijk.
|
Ok, jullie denken duidelijk in minder dramatische termen dan ik. :D
Dit is toch gewoon een bekende uitspraak?? Zo van: nooit gedacht dat ik dit ooit zou meemaken, nu kan ik sterven?? |
Het is zojuist erger geworden. De man met de trampling-wens stuurt me zojuist per mail (hoe komt hij aan mijn adres??) de foto's die hij stiekem van me gemaakt heeft vanmiddag, met de mededeling dat hij me "mooi, heel mooi..." vindt.
Sodemieter op, creep!!! |
Ik heb nog nooit door iets grappigs gedacht 'nu kan ik sterven'. Alleen tijdens ultiem gelukkige en ultiem verdrietige momenten denk ik het.
|
Citaat:
Citaat:
|
Wat heb je gereageerd?
|
Ja niet! Het is zo lastig. Ondanks dat ik er hier een grap van maak, zou ik nooit iemand een slecht gevoel willen bezorgen die uitkomt voor z'n fetisj. Eigenlijk was het heel dapper wat hij deed ofzo. Dus ik heb geen behoefte om bot tegen hem te doen. Aan de andere kant vind ik het feit dat hij stiekem foto's van me neemt dan wel weer ongemakkelijk.
Hij spreekt me sowieso altijd aan op m'n laarzen, wat ik redelijk irritant vind. Maar geen reden om bot te worden. Dus ik ga het maar over laten waaien denk ik. Maar als hij nog een keer iets dergelijks doet zal ik hem zeggen dat ik er ongemakkelijk van word. |
Ik gebruik 'nu kan ik gelukkig sterven' eigenlijk alleen als ik iets tofs heb meegemaakt. Creepy mannen vind ik niet tof.
|
Nou ja, aangeven dat je ongemakkelijk wordt van een mailtje terwijl je hem nooit je adres hebt gegeven en van dat hij stiekem foto's van je maakt, zegt niks over de fetisj, denk ik. Maar ik geloof dat ik ook zou afwachten en bij een volgende keer er iets van zou zeggen.
|
Ik geloof ook oprecht dat het meer naïeve onbeholpenheid is dan creepyness.
|
Je gaat er nog wel heel netjes mee om zo.
OT: op die manier denk ik eigenlijk niet over dingen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
huhu samarium
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik dacht gisteren wel 'Please kill me now/mag ik hier nu even achter het behang verdwijnen/door de grond zakken' telt dat ook?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:23. |