![]() |
HOI PANNENKOEK EN LSD-SNOEPERDS #1871
Maak eens een lijstje Spawn!
|
Ik geef de titel toch wel een 7,5.
|
Dan doe je ook nog wat luie donder!:mad:
|
Dankuwel.
|
Hoi!
|
Hoi Ieke!
|
Hoi Bloodyb! Leuke dag gehad vandaag?
|
Ja hoor, jij ook?
|
Hoe maak je ook al weer een lijstje van Hoi #1870?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En dan posten in [table]
|
spawn again 105
Enilorac 68 Kikaa* 40 Korreltjezout 31 deadlock 27 Ieke 27 Carn 18 aumgn 16 nthn3d 16 Elin3 15 Macrador 13 Abby. 12 Tigerly 12 Haubenmeise 11 Yne 10 Tough cookie 10 Holland Oates 9 WolterB 8 Miekje* 7 bloodyb 7 Azèche 6 Durian 6 luci2 5 Kuikie 5 Penolopepop 4 Daantje_0705 4 Not for Sale 3 Axel11 2 Søren 1 ecnelis 1 df 1 Fitematrulle 1 Toon topic & sluit venster |
Jaaaaaaaaaaaa.*O*
|
Goed bezig *o*
|
Ik kan niet slapen van oorpijn. :(
|
Ach Spawnie toch. Aaioverjebol. Heb je oorontsteking?
|
Lijkt erop! Superkut. Gekraak ook elke keer als ik slik. :bob:
|
Meer autoverzekering betalen omdat ze meer schades hebben moeten betalen dan verwacht. :herp: Zit je dan met 8 schadevrije jaren.
|
Oorontsteking is nasty (n) anderhalf jaar mee gelopen, toen eindelijk genezen maar nu nog steeds oorpijn door een overbelaste kaakspier (n)
|
Met mijn blaren lijkt het al beter te gaan (y) pijn is al een heel stuk minder.
|
Citaat:
|
Dat is ook niet normaal hoor ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Belg! Je moet komen want ik denk dat hij gaat emigreren eigenlijk.
|
Hallo! Tot mijn opluchting heeft mijn tattoo de eerste nacht overleefd :y
|
Citaat:
|
Hoe moet ik me een tattoo die de nacht niet overleeft voorstellen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Morgen!
|
Goedemorgen!
|
Ik heb eentje gevonden die veel goedkoper ipv centen verschil. Nu nog al die voorwaarden door gaan spitten. Ugh. :(
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik kan me ook voorstellen dat volkswagens/audis daarom meer moeten betalen. Die worden helemaal kaalgeplukt. Ik zit nu de voorwaarden van inshared te lezen. Gelukkig maar 33 pagina's. Daarna die van mijn huidige (allsecur) en vergelijken. :ghe: |
Inkopen doen voor mijn verjaardag. Volgens mij heb ik zo meteen eten voor een hele school, maar ik ben alsnog bang dat ik te weinig heb!
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zag net m'n zus weer en ik zou echt willen dat dat uitgummen zou kunnen. De tering, elke keer heeft ze er weer nieuwe lilleke tatoeages bij. Volgens mij heeft ze elke week wel wat nieuws. Doe normaal ofzo. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
De vriend van m'n zusje laat zich ook regelmatig gratis tatoeëren door een vriend als een soort proefkonijn. Die zit behoorlijk onder geloof ik. Maar gelukkig wel op plekken die al snel onder je kleding zitten.
Toch snap ik daar echt niks van. |
oi papitos
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gelukkig is die van mij niet lillik *o* Ik heb er vannacht overigens niet over gedroomd, dat scheelt! Gisteren had hij drie lijntjes gezet en toen zei hij "Je hebt hier echt een perfecte huid voor want het is gewoon in een keer goed." en toen zei de eigenaar van de shop "Ja, want jij bent rood en hebt dus een lichte huid dus komen kleuren ook heel gaaf uit zometeen!"
|
Hongerrrr
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:05. |