![]() |
Schaamhaar
Beste forummers, ik scheer sinds kort mijn schaamhaar. Ik heb er een landingsbaan van gemaakt (zon streepje boven mijn penis) is dit raar voor een jongen? En wat doen jullie met jullie schaamhaar? Lijkt me wel leuk om te weten :p
|
Eigenlijk moet ik het ook scheren maar ik weet niet helemaal goed hoe. Ik krijg mijn balzak nooit helemaalmgoed kaal. Zelfde met m'n reet. :p
|
Citaat:
|
Ik gebruik een trimmer, heb liever geen mesjes in de buurt van mijn ballen :p
|
Citaat:
|
Hoe dafuq scheer je je reet?
|
Met tondeuse of mesje.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
lekker offtopic xD
|
Citaat:
|
steeds meer jongens scheren hun schaamhaar weg dat wil zeggen glad geschoren ook de balzak.:D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zorgen dat je het vel goed strak trekt. En als je veiligheidsmesjes gebruikt kan er weing fout gaan.
|
Citaat:
|
Nou ik vind je kont scheren wel wat ver gaan
Als je man bent mag je best iets haar hebben |
en als je vrouw bent mag dat niet?
|
Citaat:
En ook al eens een meisje gehad die wel geschoren was maar dat was zeker vier of vijf dagen geleden, het zag er wel heel netjes uit maar prikte aan mijn tong toen ik haar heuveltje likte. En dat was niet zo prettig. |
Citaat:
|
zelf personelijk vind ik dat meisjes glad geschoren moeten zijn,ook regelmatig de stoppels wegscheren dit in verband met beffen dat je geen stoppels voeld omdat dit prikt.het is zo gebeurd als je elke week je kut scheert.
|
Scheren is voor meisjes ook niet zo makkelijk hoor, de huid is daar heel gevoelig. Als ik scheer doe ik dat heel voorzichtig maar heb er dan vaak nog steeds last van. Mijn vriendje en ik maakt het niet heel erg uit of het geschoren is of niet, zo lang het maar een beetje netjes is. Gewoon kort knippen vinden we allebei een prima oplossing.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Leuk voor je dat je het leuk vindt als iemand wat haar heeft. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oh, tuurlijk, een vrouw zegt iets en meteen is het feminisme :facepalm:
|
Zie het maar zo, voor de mannen onder ons... Haar op het lichaam is heel normaal en je kan er over zeiken wat je wilt maar een vrouw heeft geen reden om zich aan jouw plicht te voldoen. Het is er, of het is er niet. Eigen keuze. Niet leuk? Jammer dan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind schaamhaar bij vrouwn juist aantrekkelijk, geeft me een natuurlijk gevoel :)
|
Iedereen is anders
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:41. |