![]() |
Vergelijk jij een nieuwe relatie ook met andere relaties in het verleden?
Bijvoorbeeld dat je nu hoopt dat je nieuwe vriend/vriendin wat spannender is dan je ex. Misschien komt dit een beetje vaag over, anders zal ik nog wel een betere omschrijving verzinnen.
|
Denk dat iedereen dat doet. Je kan anders niet zeggen van een relatie of delen daarvan of deze goed of slecht zijn/is.
Die dingen zijn realtief dus, vind ik |
Mja.. maar ik denk inderdaad dat dat niet heel bijzonder is.
|
Nee eigenlijk niet, ik had een vriend enkele maanden terug en heb die relatie nooit vergeleken met die relatie van toen ik 18 was.
Maar vage vraag eigenlijk want het is niet zo dat ik al 20 relaties gehad heb ofzo. |
Ik wel, ja. Ik ben bang dat dat een relatie niet ten goede komt.
Ripper |
nope ieder mens is anders dus ook elke relatie :)
|
Mijn laatste relatie heb ik best wel vergeleken met die relatie ervoor.. en kan je zeggen.... dat is niet goed afgelopen....
Ik wil het niet meer gaan doen... want dan denk je steeds maar weer terug aan "toen".. terwijl je een nieuw persoon heb... een nieuwe relatie.. niets is hetzelfde.. |
Nee ik vergelijk het niet echt eigenlijk..
Ik wil gewoon een leuke tijd hebben met mn vriend :) ik heb een nieuwe relatie en daarbij wil ik gewoon het verleden laten rusten zeg maar, niet heel de tijd van "ow maar met hem was het zo ipv zo" Hij is heel anders dan een ander en (dus) is de relatie anders.. |
onbewust zeker wel. dat mijn ex bijvoorbeeld iedere dag wat van zich liet horen en dan ook meerdere malen, en dat 5 maanden lang.
mijn vriend van nu doet dat niet. hij laat er hoogstens een dag tussen zitten, maar dat vind ik al veel. terwijl ik weet dat hij net zoveel van me houdt als me ex, hij is gewoon anders. maar ja, dan ga je toch weer twijfelen. omdat hij het toch in mindere mate doet... |
jup... ik doe nix anders... *help* ik vergelijk mijn vriendjes altijd met mijn ex, met wie ik 2 jaar heb gehad *dom maar t gaat onbewust*
liefs buffy |
Ja, er zullen altijd wel verschillen, positief en negatief. En daar denk ik wel over na enzo. Maar ga hem niet proberen te veranderen want dat lukt toch niet.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:50. |