![]() |
Vraag maatvoering Adidas sneakers
Wat zijn jullie met de maatvoering van Adidas sneakers? Ik wil graag online een paar bestellen, maar twijfel nog over de maat.
Valt Adidas groot/ klein/ smal? Het model is Extball, mocht dat nog invloed hebben ;) Ik heb op de site een aantal van mijn schoenen ingevuld om achter mijn "True fit" maat te komen en het resultaat is daar 38 2/3. Bij de reviews lees ik juist dat de schoen groot uitvalt en gezien de andere schoenen die ik heb lijkt me dit ook wat aan de grote kant. Iemand advies/ ervaring? Schoenen die ik nu in de kast heb staan (ter vergelijking):
Spoiler
|
Adidas valt klein. Ik had 41 Adidas en 39,5 real life. Je kan het beste toch even naar een winkel gaan, al is het alleen om iets vergelijkbaars te passen.
Tenzij terugsturen gratis is, dan zou ik het yolo-en :y |
Citaat:
Terugsturen is gratis! |
Dan fuck het en bestel een maat groter dan je daadwerkelijk hebt (y)
|
Citaat:
|
Van Haren heeft ook Adidas. Ze vallen zo klein dat ik de damesmaten niet pas omdat ze ook nog eens vrij smal zijn aan de voorkant. Ik heb nu alleen new balance schoenen in de buurt om te kunnen vergelijken of later puma maar daar heb je niets aan zie ik.
Ik zou gewoon twee maten bestellen en achteraf betalen. |
Ik heb van adidas schoenen altijd een iets grotere maat gehad.
Vanaf 7 uur morgenochtend hebben ze btw een adidas sale bij Zalando Lounge. Zitten altijd wel goede deals tussen. Ik heb van de week nog een paar vans schoenen gekocht voor 25 euro. (y) |
Citaat:
|
Ik zoek Allstars in een aanbieding, hebben ze die ook?
|
Citaat:
Mijn laatste paar kwam bij Man at Work vandaan, in de wintersale, met flinke korting, omdat het een Limited Edition uitvoering was. |
Citaat:
|
Alle Domme Idioten Dragen Adidas Schoenen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:15. |