![]() |
Snel klaarkomen met verschillende standjes.
Hé dames en heren ..
Ik zit dus met een '' probleempje '' .. Tijdens het seks, kom ik af en toe héel snel klaar.. En dit is dus verschillend, meestal per standje.. In de meeste gevallen als ik boven op lig kom ik snel klaar.. Kan verschillen tussen de 2-6 minuten... Ook vind mijn vriendin het dan fijn dat ik heel hard ga.. Misschien dat iemand van jullie hier ervaring mee heeft ? * Hoe harder hoe sneller ? * Als ik onderop lig, kan ik zolang ik wil doorgaan.. Zo voelt het althans _O_ ! Misschien is er hier iemand die een ervaring kan delen, of een tip geven? :ertur: |
En wat is je vraag nou eigenlijk?
|
Of er anderen zijn die het zelfde ervaren ? Met het snel klaar komen boven op, en onderop juist niet.
|
Ik heb klachten gehad met omgedraaide dat te lang duurde ;) maar dat kan ik regelen. Met piercing in hou ik het lang vol en zonder ben ik zo klaar 😈
|
Waar heb je die piercing? En kan je ook uitleggen waarom het zo is?
|
Citaat:
Komt dat de prins albert over toompje gaat liggen bij mij. En de boel dus minder gevoelig maakt. Zeker als ik een condoom gebruik. (De pa is te grote van 2 euro munt.) |
Nou moet ik gaan Googlen wat een ampalag is!:lisa:
|
:eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek: :eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek: :eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:
|
Citaat:
Hoe oud ben jij dan?! |
Citaat:
|
Thnx maar waarom denk je dat er al 1276 x Iek! staat?
|
Mag ik vragen wat de beweegredenen waren om voor een ampallang te kiezen?
|
Citaat:
heb meerdere piercings ben meestal les materiaal voor leerlingen ;) de ampallang is gezet door de leraar met de leerlingen toekijkend. maar mocht er 1 kiezen en wou die toen al ff. zit soms te twijfelen of er een magic cross van te maken (verticale er bij) |
En wat voor school is dat dan?
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Maar.. is dat niet lastig met plassen enzo dan? Lijkt me toch dat het de doorstroming eh kleiner maakt. |
Citaat:
|
En moet je dan een fietsband als condoom gebruiken?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:57. |