![]() |
Niet weggaande pukkel
Hallo,
Ik heb al een paar jaar misschien wel een huidkleurige pukkel op mijn bovenlip. De ene dag is deze wat roder dan de andere en soms dus huidkleurig, maar ik weet niet hoe ik deze weg kan krijgen. Ik heb al tandpasta enz. geprobeerd maar dit lukte niet echt.... Had iemand dit probleem ook en hoe zijn jullie er van af gekomen? Of misschien zijn er wel mensen die het ook nog steeds hebben? Alvast bedankt! :) |
Als hij er al zo lang zit kan je er misschien beter mee naar de huisarts gaan. Die weet waarschijnlijk wat het is en kan er misschien ook direct wat aan doen. Als de plek er al zo lang zit lijkt uitdroging m.b.v. tandpasta me niet echt meer een oplossing.
Is het echt een puistje, of eerder een wratje of gerstekorrel? |
De huisarts kan hem Volgensmij met stikstof weghalen. Zal je waarschijnlijk wel voelen op je lip.
|
Eerst maar eens laten zien om te kijken wat het is. Lijkt me niet meteen een gewone pukkel als ik het zo hoor.
|
Citaat:
|
Citaat:
Tandpasta hielp idd ook niet meer..:facepalm: |
Citaat:
|
Citaat:
Of het op je neus door de huisarts weggehaald wordt is de vraag. De meesten zijn erg voorzichtig met dingen in het gezicht, zeker op de neus. Hangt er vanaf wat het is en wat de mogelijkheden zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Trouwens wel fijn dat iedereen zo snel en veel reageert!!
|
Citaat:
|
Hoi,
Ik heb nog iets... Ik had een paar maanden terug 3 puisten tussen mijn wenkbrauwen. Deze zijn nu ''weg'', althans, ze zijn nog steeds zichtbaar alleen zijn ze vlak met de rest van mijn huid.. Ik zal het vast niet goed zeggen maar ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel. Wat is dit en weten jullie misschien hoe ik deze alsnog kan verwijderen? Thanks! |
Citaat:
Wil je beter advies, laat dat plekje dan ook even aan je huisarts zien als je daar toch bent. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:52. |