![]() |
mijn type is milf
ik val op milfen maar ben pas 16 kunnen jullie me uitleggen hoe dat werkt
alvast bedankt (-: |
Waarom je er op valt of hoe je er een in je bed krijgt?
|
allebij
|
begin eerst met je woordenschat en taalkennis want oudere vrouwen zullen niet vallen op een jongen die een liefdesbrief schrijft en woorden als ''allebei'' verkeert schrijft. ja dit is serieus bedoelt btw.
verder ehm geen idee? er zijn denkik niet veel oudere vrouwen die vallen op jongens van 15 jaar. |
oh oke
|
Seksueel contact met jongeren onder de 16 jaar is overigens wettelijk ook niet toegestaan. Dat zou nog wel eens in je nadeel kunnen werken ;)
|
Citaat:
|
maar stel dat er nou niemand zou kunnen achterkomen
|
Citaat:
|
hahahahahaha XD ik ga helemaal stuk
|
Citaat:
:D Grammarnazi. |
Citaat:
ik doe het alleen om hem te helpen, jij doet het om mensen te vernederen, leuk man (y) ik zeg toch ook niet dat ik het zelf goed doe , ik weet van mezelf dat ik dyslexie heb maar bedankt voor uw onnodige commentaar op dit topic. |
ja zo zijn mensen nou
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat bedoel je, 'hoe dat werkt'? Het werkt gewoon net als bij alle anderen: je vindt iemand leuk en als zij jou ook leuk vinden komt het misschien tot een relatie/seks/iets. Kijk wel uit met termen als 'milf' en 'oudere vrouw'. De meeste mensen willen dat je ze aantrekkelijk vindt om wie ze zijn, en vinden 't niet leuk om gereduceerd te worden tot een type.
Denk ook dat je nog 'n jaartje of twee moet wachten voor je kans maakt. |
Citaat:
|
Wtf waarom zitten jullie op elkaars typfouten te letten. Dat is toch onnodig. Hoe oud waren jullie nou ook alweer..............
|
Pff ik kijk weer ff verder gaat weer over niks hier
|
Waarom zitten jullie op deze site?
|
Citaat:
|
Rond je 16de word je nog gezien als een boytoy door de meeste oudere dames, als ze geïnteresseerd zijn tenminste. Serieuze relaties zijn meestal vanaf 19-20 wanneer je een leuk verhaaltje kunt opsteken over je baan of studie. De legaliteit zal ook wel een rol spelen.
Als je letterlijk op Milfen valt, dus met kinderen, dan moet je behoorlijk "volwassen" zijn, oftewel eigen woning, baan, toekomstperspectief. Anders wordt je al snel een te groot risico. Moeders die dat risico wel nemen zijn meestal niet serieus of mentaal onstabiel naar mijn mening. |
oke denkeritus
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:16. |