![]() |
Kan dit
Hallo
Ongeveer 3 dagen geleden was ik bij mijn vriendin en toen waren we allebij een beetje geil dus we lagen allebij naakt in bed maar we hadde geen condooms dus we zijn niet gaan vrijen maar ik duwde wel mij penis tegen haar vagina op en zij gebruikt de pil maar ze zat op der laaste dag van der stop week die zondag dus maar er zat natuurlijk ook voorvocht op een penis maar ik ben niet naar binne gegaan maar heb wel mijn penis tegen haar gat op geduwt zo een soort van ook weer niet naar binne dat ging niet maar mijn vraag is kan ze nu zwanger zijn want daar heb ik nu echt stres om Groetjes |
Als je er niet in bent geweest en niet bent klaargekomen is er weing aan de hand. Maar als jullie toch nog twijfelen haal dan een MAP. Dat moet dan wel nog vanavond!
|
Citaat:
|
Geen idee stres gewoon een beetje
|
Maar ik had wel voorvocht op mijn penis en tegen haar vagina gat op met dat voorvocht is dit een probleem?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ot: Ik zou me niet zo druk maken. De kans dat ze op die manier zwanger is geraakt is 0,00001%
|
Ja klopt
Maar een dingetje nog Ze heeft wel moeten overgeven Is dit een probleem Ivm de pil |
Nou ze zat in haar stopweek dus er is geen pil die ze kan uitspugen.
|
Ik zou jullie aanraden je beiden eens te verdiepen in zwanger raken en de werking van voorbehoedsmiddelen. Het liefste voordat jullie seks hebben ;)
|
Dat lijkt mij inderdaad een puikplan!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:28. |