![]() |
Eva Simons hou gewoon je bek
-o-
Ja, ik kijk Idols. Wát een vermoeiend, dom wijf zeg. Ugh (n) |
Dat was zo'n beetje de reden dat ik na een klein half uur kijken afgehaakt ben een paar weken terug :o
|
Wat zegt ze dan?????????????????????
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Verder dan de eerste rondes heb ik haar niet gezien, en daar was ze al zoooo kut.
|
"Ik zou daar gewoon een harde piemel van krijgen als ik die zou hebben!"
Zojuist gezegd. -o- |
Citaat:
|
Citaat:
Zegt ze ook wel eens iets inhoudelijks? |
Citaat:
Nee, jij ziet er lekker uit, Eva :bob: Met je haar en alles :bob: |
Ik vind zowat die hele jury kut. Jamai en Martijn zijn ook verschrikkelijk.
|
Citaat:
|
Maargoed, Eva slaat wmb alles. Die voegt echt niks toe, behalve heel veel aandachtshoerig gedrag.
|
Ik vind die Ronald ook het meest oké. Ik heb alleen nog geen één liveshow gezien, dus ik weet niet hoe ze nu zijn :p
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Oh ja, ze gaf de kandidaten gisteren ook als tip om achter de schermen gewoon bier te gaan drinken. Ruben Nicolai: "Maar wat drinkt Steven dan? Die is 17".
"Ja, nou en, dan mag je toch bier?!" -O- |
Hopelijk doet Pete Doherty nog ooit mee als jurylid in de Britse Idols; die dan te pas en te onpas heroïnenaalden bij deelnemers in de armpjes prikt omdat dat fucking vet is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik gun dat soort mensen een broek vol poep.
|
Citaat:
|
Ik snap die jury sowieso niet helemaal. Wat weet die Martijn Krabbé van zingen? En idd die Eva Simons is toch wel echt derderangs one-hit-wonder? En dan zit er nog één vent bij die de nieuwe Henk-Jan moet voorstellen of zo?
|
Sowieso, Idols.
|
Citaat:
|
Martijn is leuk met presenteren, maar hij heeft echt geen verstand van zingen. Idols is helemaal niet leuk met deze jury.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Terwijl iedereen weet dat kamelen hele slechte zwemmers zijn! Dat is toch zo, Slome?:p
|
*bloodyb op Slome Kameel zet*
|
*Slome Kameel's bulten streel*
|
*Fietspomp werp* *Plok* Oei, tegen je bult. *Vlucht*
|
:mad:
*met Slome Kameel galoppeert* *Pj0ksie omverloopt* |
Nu klink je net als Ertur-O-
|
Iemand moet het doen!
|
*Herensjaal verkoop aan mevrouw*
|
En we zijn weer begonnen.... Eva Simons is tot nu toe rustig. Ronald gedraagt zich als een volslagen debiel met zijn achterlijke commentaar op Nina.
|
Ah, Kimberly zat dus op zo'n jeugdtheaterschool waar ze kinderen daadwerkelijk een gebakken ei laten spelen. -o-
|
:D
|
Eva mag niet meer schelden :D:D:D
|
En toch is ze nog knijter irritant. Knap.
|
hoe de fak speel je een gebakken ei?! :confused:
|
Citaat:
|
Je gaat plat op het toneel liggen, sist en spettert en ziet een beetje geel.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:25. |