![]() |
Draaiboek
Is een draaiboek zo ongeveer goed?
Draaiboek van de voorbereidingen (op onderwerp) Evenement: naam evenement, bv. Bedrijfsuitstapje/ jubileum 25-jarig bestaan etc. Organisatie: namen van de personen die in de organisatie zitten Datum evenement: datum evenement Onderwerp De activiteit Wie Wanneer Bijzonderheden Gerealiseerd Datum en plaats Vaststellen en in- en extern afstemmen Simon Meijn 16 april 2009 Budget Vaststellen en zorg voor kostenbewaking door projectmedewerkers Bedrijf/persoon Draaiboek van de dag Evenement: naam evenement, bv. Bedrijfsuitstapje/ jubileum 25-jarig bestaan etc. Organisatie: namen van de personen die in de organisatie zitten Datum evenement: datum evenement Locatie: waar wordt het gehouden Tijd Activiteit Wie Locatie Bijzonderheden Gerealiseerd 08.00 Zaal in orde maken Naam noemen zaal/ruimtenoemen Schoonmaken/versieringen aanbrengen, bloemen Etc. Helaas kan ik geen cellen maken op het forum (nog niet zo ervaren met dit soort dingetjes) Groetjes! |
Welk vak? Welke klas en welk niveau?
|
Directie secretaresse niv 4.
|
Ik verplaats je topic naar huiswerkvragen.
Ik ben draaiboeken gewend met meer tijden waarop iets gebeurt. En dan ook door wie en waar het gebeurt en wat de benodigdheden zijn. Dat kan mooi in een tabel. Maar misschien was je dat van plan en lukte dat niet goed op het forum. |
Thanks!
bij een begroting moet ik denken aan voorzieningen personeel versieringen dinerkosten raad (bijvoorbeeld 31x2) overig de trein altijd eerste klas bij een uitnodiging heb je de doel, aanwezigen, sprekers, onderwerp locatie en datum &tijd nodig. En agenda een lijst met onderwerpen die tijdens de bijeenkomst besproken worden, je hebt het voor nodig om te voorbereiden, tijdens voor de lijdraad en aan het eind om de notulen te verwerken. reisschema zonder routebeschrijving, en de overnachting in het hotel inc ontbijt. en de lunch bijv twee personen en diner 2 x €50, zo toch ongeveer?? :D |
Wij hebben daar een mooi tabelletje voor met de vragen: wie, wat, waar, wanneer, waarom en hoe
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:40. |