![]() |
Ik Zou graag me zus willen neuken maar hoe?
ik ben 16 en me zus is 20 en ik zou graag met haar willen neuken hoe kan ik het haar vragen
|
Je bent minderjarig en haar broer, het zou voor een hoop problemen en ongemakkelijkheid kunnen zorgen en ik zou me heel goed overwegen of je dat er echt voor over hebt. Er zijn een paar miljoen mensen daar buiten die niet je zus zijn en die niet strafbaar zijn als ze jou aanraken.
|
Niet doen. Ga contact leggen met andere leuke meisjes, dan vergeet je je zus vanzelf.
|
Nee, ze zijn wettelijk oud genoeg om met elkaar te batsen en ook is incest hier niet strafbaar. Maar of het v.w.b. familieverhoudingen wenselijk is is natuurlijk een tweede...... Waarom zou je graag met je zus naar bed gaan?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Dus ze gaan er op die site vanuit dat als je 6 bent dat je dan kan beslissen of je seks wilt met iemand van 15 ofzo.
|
hoi Niels :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Vanaf je 16de ben je gewoon seksueel meerderjarig. Als je dat op je 24ste ng niet weet.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik kan het me nauwelijks voorstellen dat je zus hierop zit te wachten :D. Je seksueel aangetrokken voelen tot je zus is hoogstwaarschijnlijk een fase. Gaat wel over vooral als je je met vrouwelijke leeftijdsgenoten gaat bezighouden die niet aan je verwant zijn :D
|
Zet het uit je hoofd. Seks met familieleden is een slecht idee.
|
ik zou het niet doen! misschien is het nu nog leuk maar later zul je waarschijnlijk echt heel erg spijt hebben en je zus wil het waarschijnlijk ook niet
|
Doe normaal.
|
Ik ben het zwarte schaap van de familie geworden, omdat ik werd getrappeerd toen ik iets met mijn zus wilde gaan doen. Zij was het die me probeerde te verleiden, maar ik kreeg de schuld.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wil jij het ook aan je zus vragen?
|
Ik snap sws nie da je het met je zus wiltdoen.. de gedachte daar alleen al aan..
Ik denk sws niet dat zij met der broertje sex wilt hebben. Ze zit daar vast en zeker niet op te wachten. Ik.vindt dat best wel raar eigenlijk... |
zus neuken? WTF is dit voor onzin
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:31. |