Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Onzin (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=49)
-   -   deadlock (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1917827)

df 06-06-2016 23:43

deadlock

Is n3thn serieus iemand anders dan een veertienjarig scholiertje?

deadlock 06-06-2016 23:47

Ik denk van wel.

InfoBoy 07-06-2016 00:02

Nee dit is lekker chique.. een beetje over iemand roddelen.. :nono:

Laat ik 1 ding zeggen: ik ken nthn3d vrij goed en hij is juist een van de weinigen die echt een scholier is. Dus laat hem verder effe met rust please, want anders blijven er nog minder scholieren over hier en volgens mij was dit forum toch echt voor hen bedoeld. Ga effe iemand van je eigen leeftijd pesten ofzo. Held.

Dakduif 07-06-2016 00:03

Ik wil wel een pm met details waarom jr dat denkt Lockje!

spawn again 07-06-2016 00:04

Citaat:

InfoBoy schreef: (Bericht 34142687)

Laat ik 1 ding zeggen: ik ken nthn3d vrij goed en hij is juist een van de weinigen die echt een scholier is. Dus laat hem verder effe met rust please, want anders blijven er nog minder scholieren over hier en volgens mij was dit forum toch echt voor hen bedoeld. Ga effe iemand van je eigen leeftijd pesten ofzo. Held.

Mag ouder ook? Dan kan ik jou pesten.

df 07-06-2016 00:05

Ik pest iemand? Volgens mij mis ik iets. Waarom denk je dat deadlock :p

deadlock 07-06-2016 00:06

Citaat:

Roddelen is toch in het geniep? En je wil niet weten hoeveel idioten er op deze manier al ontmaskerd zijn, waaronder enkele smerige ouwe mannen. Dus ga jij ff lekker fietsen, ik verdenk jou ook nog steeds van bepaalde verwerpelijke dingen.

deadlock 07-06-2016 00:06

Citaat:

df schreef: (Bericht 34142696)
Ik pest iemand? Volgens mij mis ik iets. Waarom denk je dat deadlock :p

Something just doesn't add up...

df 07-06-2016 00:11

Wat concreet dan? Taalgebruik? Of?

deadlock 07-06-2016 00:13

Algemene postgedrag. Het is denk ik gewoon geen 14-jarige, het komt heel erg over als een ouder iemand die een 14-jarige probeert te zijn. En wij staan allemaal zo ver van die leeftijd af dat we het gewoon niet meer doorhebben. Ofzo.

InfoBoy 07-06-2016 00:27

Citaat:

deadlock schreef: (Bericht 34142702)
Roddelen is toch in het geniep? En je wil niet weten hoeveel idioten er op deze manier al ontmaskerd zijn, waaronder enkele smerige ouwe mannen. Dus ga jij ff lekker fietsen, ik verdenk jou ook nog steeds van bepaalde verwerpelijke dingen.

Je moet die jongen gewoon met rust laten. Je pest hem weg met dit soort beschuldigingen. Ik denk dat de beheerders dat niet zo heel erg op prijs stellen, gok ik zomaar. En jij mag mij van vanalles verdenken hoor. Boeit me geen flikker. :D Maar ik vond dat ik nu toch wel effe voor nthn3d op moest komen. Succes met je geroddel nog :rolleyes:

P.S. als je "zo ver van die leeftijd af staat dat je dingen niet eens doorhebt of iemand oprecht is" of wat je ook schreef, misschien is het dan voor jou wel tijd om het scholieren forum te verlaten, in plaats van voor anderen de boel te verpesten. :rolleyes: Veel wijsheid gewenst. Doeiiii.

Dakduif 07-06-2016 00:28

Oehhhhh smiley of death Deadlock, nu moet je uit gaan kijken!

Dakduif 07-06-2016 00:32

:D

spawn again 07-06-2016 00:36

Post weg. :D

InfoBoy 07-06-2016 00:37

Citaat:

Enilorac schreef: (Bericht 34142750)

Oeps! Sorry dat mag natuurlijk niet op onzin. ;) Effe aangepast..

spawn again 07-06-2016 00:38

De tering. :D

Het is ook al veel te laat voor je.

InfoBoy 07-06-2016 00:49

Citaat:

spawn again schreef: (Bericht 34142753)
Post weg. :D

Ja ik zit te kloten.. :facepalm:

Citaat:

spawn again schreef: (Bericht 34142759)
De tering. :D

Het is ook al veel te laat voor je.

Klopt! Ik ga pitten. Trusten.

Seuren 07-06-2016 05:56

Typisch dat InfoBoy zo fel reageert :d

Azeche 07-06-2016 06:33

Citaat:

Nou ik geloof Nathan eigenlijk wel maar deze post maakt het er niet beter op. :d

Tevens:

Citaat:

hij is een van de weinigen die echt een scholier is
Wait what :lisa::d

Azeche 07-06-2016 06:47

En ik geloof hem wel omdat hij zoveel post en zo'n beetje de enige veertienjarige op onzin is. Qua stijl neem je toch dingen over van het foeum - ik wel, althans - en daarom typt hij anders dan andere tieners op L&R ofzo. Ik heb hier verder geen in-depth onderzoek naar gedaan :d maar goed.

Verder is dit super makkelijk op te lossen als nathan3 even wat forumers een foto pm't waarop hij een briefje vasthoudt met 'hoi ik ben nthn3d en ik ben echt!'.

Seuren 07-06-2016 06:56

Citaat:

Citaat:

Søren schreef: (Bericht 33964500)
Hoe oud ben jij?

Mark52 07-06-2016 06:59

Citaat:

Azèche schreef: (Bericht 34142825)
Verder is dit super makkelijk op te lossen als nathan3 even wat forumers een foto pm't waarop hij een briefje vasthoudt met 'hoi ik ben nthn3d en ik ben echt!'.

Of iedereen bemoeit zich even lekker met zichzelf. Infoboy heeft wel een punt. Hoe komt het dat juist de doelgroep hier maar zelden langere tijd blijft hangen? Ik vermoed ook dat het iets te maken heeft met een aantal mensen die eigenlijk te oud zijn voor dit forum en met hun gedrag de 'jonkies' wegpesten.

Seuren 07-06-2016 07:01

Mark, even voor de beeldvorming. Hoe oud ben jij?

luci2 07-06-2016 07:03

Citaat:

Mark52 schreef: (Bericht 34142831)
Of iedereen bemoeit zich even lekker met zichzelf. Infoboy heeft wel een punt. Hoe komt het dat juist de doelgroep hier maar zelden langere tijd blijft hangen? Ik vermoed ook dat het iets te maken heeft met een aantal mensen die eigenlijk te oud zijn voor dit forum en met hun gedrag de 'jonkies' wegpesten.

Ik vind het alleen maar fijn dat de meeste hier wat ouder zijn, maakt het een stuk gezelliger naar mijn idee. :o De meeste mensen van mijn leeftijd en iets jonger/ouder voegen hier nou niet direct gezelligheid toe, enkele uitzonderingen daargelaten. En ook niet bepaald niveau... :herp:

Azeche 07-06-2016 07:19

InfoBoy, hoe oud ben je en heb je wel eens een forumer gemeet?

Axel11 07-06-2016 08:01

Goed topic :d

deadlock 07-06-2016 08:29

Citaat:

InfoBoy schreef: (Bericht 34142741)
Je moet die jongen gewoon met rust laten. Je pest hem weg met dit soort beschuldigingen. Ik denk dat de beheerders dat niet zo heel erg op prijs stellen, gok ik zomaar. En jij mag mij van vanalles verdenken hoor. Boeit me geen flikker. :D Maar ik vond dat ik nu toch wel effe voor nthn3d op moest komen. Succes met je geroddel nog :rolleyes:

P.S. als je "zo ver van die leeftijd af staat dat je dingen niet eens doorhebt of iemand oprecht is" of wat je ook schreef, misschien is het dan voor jou wel tijd om het scholieren forum te verlaten, in plaats van voor anderen de boel te verpesten. :rolleyes: Veel wijsheid gewenst. Doeiiii.

Och ende wee, na 156K posts ben jij degene die mijn ogen heeft geopend.

deadlock 07-06-2016 08:40

Citaat:

De meeste Onzinners wagen zich zelden buiten Onzin. Er zal vast wel eens iemand weggepest zijn maar als er archieven bestonden van de posts uit 2005-2010 dan zou je hier heel anders over denken.

deadlock 07-06-2016 09:06

Gerapporteerde posts is er maar druk mee. Meer posts daar de afgelopen paar uur dan hier in ieder geval. Iedere keer gaat het lampje aan.

pinguindude 07-06-2016 11:05

Of we zeggen dat Nathan gewoon een goeie vent is en houden er over op. Zaak gesloten, dit is mijn uitspraak en daar moete t mee doen

'I'he Prophet 07-06-2016 11:59

Korreltjezout 07-06-2016 14:07

Citaat:

pinguindude schreef: (Bericht 34143032)
Of we zeggen dat Nathan gewoon een goeie vent is en houden er over op. Zaak gesloten, dit is mijn uitspraak en daar moete t mee doen

Maar dat is hij niet

pinguindude 07-06-2016 16:43

Citaat:

Korreltjezout schreef: (Bericht 34143428)
Maar dat is hij niet

Zeg dat maar tegen mijn geweer

⁞ つ: •̀ ⌂ •́ : ⁞-︻╦̵̵͇̿̿̿̿══╤─

Bron: dongerlist.com

Korreltjezout 07-06-2016 16:43

Citaat:

pinguindude schreef: (Bericht 34143659)

Citaat:

Maar dat is hij niet

pinguindude 07-06-2016 16:47

(┛ಠДಠ)┛彡┻━┻

Bron: Weer van dongerlist

bloodyb 07-06-2016 17:00

Citaat:

Zeker tegen je puddingbuks!

Yne 07-06-2016 19:32

Citaat:

Ik vind het heel aandoenlijk dat je de 'bron' erbij zet. Je lijkt wel een onderzoeker :D

pinguindude 07-06-2016 19:49

Citaat:

Yne schreef: (Bericht 34143995)
Ik vind het heel aandoenlijk dat je de 'bron' erbij zet. Je lijkt wel een onderzoeker :D

ik dacht: misschien vinden jullie t ook wel leuk, dus zet ik de bron erbij zodat je ze ook kan kijken :D

df 07-06-2016 19:49

Mevrouw heeft haar bachelorscriptie ingeleverd en is nu al drs.Onderzoek :d

Schrödinger 07-06-2016 20:34

Ah mooi, weer een paar uiterst dubieuze posts van InfoBoy. (Y)

Schrödinger 07-06-2016 20:35

Citaat:

Yne schreef: (Bericht 34143995)

Ik geef nooit bronnen hoor. Gewoon plagiaat plegen jwz yolo

Dark Phoenix 07-06-2016 20:44

Wat een topic. :D

Yne 07-06-2016 20:46

Citaat:

df schreef: (Bericht 34144013)
Mevrouw heeft haar bachelorscriptie ingeleverd en is nu al drs.Onderzoek :d

Jeweetzelluf, even stoer doen :D

InfoBoy 08-06-2016 01:09

Citaat:

Søren schreef: (Bericht 34142795)
Typisch dat InfoBoy zo fel reageert :d

Niet zo Søren ok?
Over fel reageren gesproken.. moet je deadlock eens los zien gaan met als die reacties, lijkt net of ie de aandacht bij zichzelf weg probeert te halen.. I wonder why.. :lisa:

Citaat:

Ja thanks. Nou precies dit dus. Die "jonkies" denken boeien.. ik heb hier geen zin meer in, ik heb leuke vrienden, laat ze het daar op het forum maar lekker uitzoeken en weg zijn ze. Beetje jammer lijkt me.

Citaat:

deadlock schreef: (Bericht 34142885)
De meeste Onzinners wagen zich zelden buiten Onzin. Er zal vast wel eens iemand weggepest zijn maar als er archieven bestonden van de posts uit 2005-2010 dan zou je hier heel anders over denken.

Nee, in tegenstelling tot jij. Jij bent een echte forumparasiet. Forumparasiet: Verspreidt zich schijnbaar ongemerkt door vele forums en leeft alleen maar door bij anderen veel ellende te veroorzaken. En is ie er eenmaal, dan komt het forum er maar moeilijk van hem af. Zijn erg schadelijk voor forums.

Hmm trouwens als jij hier al sinds 2005 bent hè.. waarom zeg je dan over die foto, dat het je vader is? Als ik even snel reken, is de kans groter dat je dat gewoon zelf bent.

Citaat:

deadlock schreef: (Bericht 34142915)
Gerapporteerde posts is er maar druk mee. Meer posts daar de afgelopen paar uur dan hier in ieder geval. Iedere keer gaat het lampje aan.

Nou wees er maar trots op. Hopelijk gaat er bij jou in je hoofd ook eindelijk een keer een lampje aan.

Citaat:

pinguindude schreef: (Bericht 34143032)

Nou dit is toch wel de meest geniale post van de afgelopen tijd zeg! _O_
Ik stem voor.

Citaat:

Maar dat is hij niet

Lekker positief weer. :facepalm:

Citaat:

Schrödinger schreef: (Bericht 34144043)
Ah mooi, weer een paar uiterst dubieuze posts van InfoBoy. (Y)

Whahaha, jij bent echt grappig. :facepalm:

ntn3d is vandaag na school overigens lekker wezen chillen op het strand met 4 vrienden en heeft niks van deze hele discussie meegekregen, want hij leest het gelukkig allemaal niet. Hij wilde z'n account verwijderen, omdat ie er toch niks meer te zoeken heeft. Maar dat vond ik zonde en te veel eer voor bepaalde mensen. Maybe dat het over een tijdje weer een beetje normaal kan. Wie zal het zeggen. Let's hope so. Peace.

spawn again 08-06-2016 01:43

Citaat:

InfoBoy schreef: (Bericht 34144229)
Niet zo Søren ok?
Over fel reageren gesproken.. moet je deadlock eens los zien gaan met als die reacties, lijkt net of ie de aandacht bij zichzelf weg probeert te halen.. I wonder why.. :lisa:

Ja thanks. Nou precies dit dus. Die "jonkies" denken boeien.. ik heb hier geen zin meer in, ik heb leuke vrienden, laat ze het daar op het forum maar lekker uitzoeken en weg zijn ze. Beetje jammer lijkt me.

Nee, in tegenstelling tot jij. Jij bent een echte forumparasiet. Forumparasiet: Verspreidt zich schijnbaar ongemerkt door vele forums en leeft alleen maar door bij anderen veel ellende te veroorzaken. En is ie er eenmaal, dan komt het forum er maar moeilijk van hem af. Zijn erg schadelijk voor forums.

Hmm trouwens als jij hier al sinds 2005 bent hè.. waarom zeg je dan over die foto, dat het je vader is? Als ik even snel reken, is de kans groter dat je dat gewoon zelf bent.

Nou wees er maar trots op. Hopelijk gaat er bij jou in je hoofd ook eindelijk een keer een lampje aan.

Nou dit is toch wel de meest geniale post van de afgelopen tijd zeg! _O_
Ik stem voor.

Lekker positief weer. :facepalm:

Whahaha, jij bent echt grappig. :facepalm:

ntn3d is vandaag na school overigens lekker wezen chillen op het strand met 4 vrienden en heeft niks van deze hele discussie meegekregen, want hij leest het gelukkig allemaal niet. Hij wilde z'n account verwijderen, omdat ie er toch niks meer te zoeken heeft. Maar dat vond ik zonde en te veel eer voor bepaalde mensen. Maybe dat het over een tijdje weer een beetje normaal kan. Wie zal het zeggen. Let's hope so. Peace.

https://38.media.tumblr.com/c26b20d3...ga5ro1_500.gif

Not for Sale 08-06-2016 02:23

Citaat:

Niet zo Søren ok?

...

Beetje sneue poging om het onderwerp te veranderen hier. Tientallen onzin leden kunnen de identiteit van deadlock bevestigen.

Citaat:

InfoBoy schreef:

Is dit nu een bekentenis?

Pr0xy 08-06-2016 05:10

Citaat:

Dark Phoenix schreef: (Bericht 34144055)
Wat een topic. :D

Hoi Donkere Föhniks :p

Seuren 08-06-2016 06:34

Citaat:

Niet zo Søren ok?

Hoi InfoBoy, je lijkt er iedere keer overheen te lezen ..

H O E O U D B E N J I J ?

Not for Sale 08-06-2016 07:28

Waarschijnlijk is het niet al te moeilijk om van leden met genoeg posts een ngram-model van hun taalgebruik te maken dat hun leeftijd kan bepalen :herp:

Azeche 08-06-2016 07:34

Citaat:

Not for Sale schreef: (Bericht 34144289)
Waarschijnlijk is het niet al te moeilijk om van leden met genoeg posts een ngram-model van hun taalgebruik te maken dat hun leeftijd kan bepalen :herp:

Ik moet deze week een auteurherkenninswerkstuk inleveren en heb nog even overwogen het over nthn3d te doen :herp:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:00.