Citaat:
Søren schreef:
(Bericht 34142795)
Typisch dat InfoBoy zo fel reageert :d
|
Niet zo Søren ok?
Over fel reageren gesproken.. moet je deadlock eens los zien gaan met als die reacties, lijkt net of ie de aandacht bij zichzelf weg probeert te halen.. I wonder why.. :lisa:
Citaat:
Mark52 schreef:
(Bericht 34142831)
Of iedereen bemoeit zich even lekker met zichzelf. Infoboy heeft wel een punt. Hoe komt het dat juist de doelgroep hier maar zelden langere tijd blijft hangen? Ik vermoed ook dat het iets te maken heeft met een aantal mensen die eigenlijk te oud zijn voor dit forum en met hun gedrag de 'jonkies' wegpesten.
|
Ja thanks. Nou precies dit dus. Die "jonkies" denken boeien.. ik heb hier geen zin meer in, ik heb leuke vrienden, laat ze het daar op het forum maar lekker uitzoeken en weg zijn ze. Beetje jammer lijkt me.
Citaat:
deadlock schreef:
(Bericht 34142885)
De meeste Onzinners wagen zich zelden buiten Onzin. Er zal vast wel eens iemand weggepest zijn maar als er archieven bestonden van de posts uit 2005-2010 dan zou je hier heel anders over denken.
|
Nee, in tegenstelling tot jij. Jij bent een echte forumparasiet. Forumparasiet: Verspreidt zich schijnbaar ongemerkt door vele forums en leeft alleen maar door bij anderen veel ellende te veroorzaken. En is ie er eenmaal, dan komt het forum er maar moeilijk van hem af. Zijn erg schadelijk voor forums.
Hmm trouwens als jij hier al sinds 2005 bent hè.. waarom zeg je dan over die foto, dat het je vader is? Als ik even snel reken, is de kans groter dat je dat gewoon zelf bent.
Citaat:
deadlock schreef:
(Bericht 34142915)
Gerapporteerde posts is er maar druk mee. Meer posts daar de afgelopen paar uur dan hier in ieder geval. Iedere keer gaat het lampje aan.
|
Nou wees er maar trots op. Hopelijk gaat er bij jou in je hoofd ook eindelijk een keer een lampje aan.
Citaat:
pinguindude schreef:
(Bericht 34143032)
Of we zeggen dat Nathan gewoon een goeie vent is en houden er over op. Zaak gesloten, dit is mijn uitspraak en daar moete t mee doen
|
Nou dit is toch wel de meest geniale post van de afgelopen tijd zeg! _O_
Ik stem voor.
Citaat:
Korreltjezout schreef:
(Bericht 34143428)
Maar dat is hij niet
|
Lekker positief weer. :facepalm:
Citaat:
Schrödinger schreef:
(Bericht 34144043)
Ah mooi, weer een paar uiterst dubieuze posts van InfoBoy. (Y)
|
Whahaha, jij bent echt grappig. :facepalm:
ntn3d is vandaag na school overigens lekker wezen chillen op het strand met 4 vrienden en heeft niks van deze hele discussie meegekregen, want hij leest het gelukkig allemaal niet. Hij wilde z'n account verwijderen, omdat ie er toch niks meer te zoeken heeft. Maar dat vond ik zonde en te veel eer voor bepaalde mensen. Maybe dat het over een tijdje weer een beetje normaal kan. Wie zal het zeggen. Let's hope so. Peace.
|