![]() |
Hoi springrolls #1875
Helloooo
|
spawn :cool:
|
Mag iedereen een hoi maken?
|
@ Abby: Vlakbij mijn vriend zit een enorme toko dus als ik daar toch ben, dan vind ik het af en toe wel chill om er even langs te gaan. Ze hebben daar ook allemaal verschillende soorten tofu. Alleen in dat hoekje is het al leuk om te kijken. :cool:
En Mieke, volgens mij kan je ze ook frituren, maar dat weet ik niet zeker! Ik ga het in ieder geval weer binnenkort proberen te maken. :y |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat heb ik ook weleens ergens gelezen ja! :y Maar vooral loempia-achtige dingen waarschijnlijk. Wel lekker in de zomer, zo koud :lief:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb genoeg andere dingen op de planning staan. Drie keer per week hardlopen, eten bij een vriendin, leuke dingen met m'n vereniging, maar het lukt me niet zo goed om de verplichten los te laten.
|
Citaat:
|
Zou ik witte of blauwe allstars kopen? Zag een aanbieding bij Bristol en volgens mij kom ik daar praktisch langs met de tram naar de fysio.
|
Citaat:
|
Wit is stom om schoon te houden.
|
Gaan we negatief doen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja denk ook dat wit niet lang mooi blijft. En ik heb al bloemetjes gympies dus hoef niet twee paar.
|
Citaat:
Ik twijfel ook nog of ik voor die aanbieding langs de winkel wil. Donkerblauwe All Stars lijkt me wel fijn, maar mijn huidige All Stars zijn ook nog wel oké (donkerblauw met printje), al ga ik ze sowieso volgend jaar ook wel weer dragen :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vrijdag gaan Jos en ik zeven jaar met elkaar. Het wordt tijd voor een nieuwe kerel, hij wordt te oud.
|
Well hello there
|
Of je kan samen met tigerly gaan cougaren!
|
Over een maand mijn vriend en ik al negen jaar :eek:
|
Spawn, ik zie je cv en referenties graag komen. Binnen 14 dagen hoor je of je wordt uitgenodigd voor een gesprek.
|
Ik ben eigenlijk al uit, maar zit nog in de voorhal :)
|
Citaat:
|
Relatie ;)
|
Citaat:
|
Of van je zus, van je beste vriendin, je buurvrouw, de hagedis in huis, weetikveel. Alles waar ik wat aan heb.
|
Oh. Dan ben ik binnen (y)
|
Laat maar komen.
|
Ik moet m'n meterstanden doorgeven, maar daarvoor moet ik bij de benedenbuurman in de winkel zijn, omdat mijn meters daar nog zitten. Ik ben het al dagen aan het uitstellen (N)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zou zo'n raar rond nekkussen voor in het vliegtuig echt werken?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik had er een gekocht voor 2, 50 bij de action en als je wil slapen of een filmpje kijken met je rugleuning naar achteren is het echt fijn. Met je rugleuning recht krijg je er nekpijn van. Ik had gedacht dat ik er heel erg mee zou lopen sjouwen maar hij kon aan mijn rugzak dus dat viel heel erg mee. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb een beetje een misplaatst zomergevoel :herp:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die 'compressed' deodorants, is dat écht hetzelfde als een gewone deodorantfles? En waarom hebben ze de gewone dan nog?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:33. |