![]() |
Hoi Guus #1876
:o
|
|
Wel lekker rustig hier zonder die jongen die zijn leeftijd verkeerd om vermeldde. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar mijn werkstuk gaat dus over dialecten van orka's die met elkaar communiceren en het is zo nice hè :lief:
|
Als je zijn oudste terug te vinden posts bekijkt (van 2,5 jaar geleden) zie je dat zijn register echt niet klopt(e) met een jongen van 12 die mavo doet.
|
Iemand.. gaat vast heel teleurgesteld zijn nu. :D
|
Ik ben er nog steeds hoor.
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe kan dat je nou niet zijn opgevallen :D Maar het is een openbaring joh. Opeens heb ik overal sjans enzo :S |
Ja maar jullie geloven me toch niet.
En nee natuurlijk ben ik InfoBoy niet |
Geen implantaten Bas maar echt een kunstgebit?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lach je nu ook meer met tanden? Of boeide het je niet ervoor?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar je kan toch gewoon een foto sturen waarop je een briefje vasthoud met 'ik ben nthn3d!' of iets dergelijks. Of, als je niet wil dat zo'n foto op internet komt, een briefje waarop iets anders staat waardoor we weten dat jij het bent. Dan is het opgelost. (Y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Yeah sure, na dit gezeik ga ik een foto posten? En ik heb nooit een foto van mezelf gepost. Ik hoef mezelf toch zeker niet te bewijzen?
|
Citaat:
|
Ik wist t ook niet, tetplokje! Waaro m was je gebit zo rot? Goed dat je t hebt laten fixen. (Y)
|
Als wie doe ik me dan voor?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Liever één boos pubertje van 14, dan de kans dat een aantal forum(st)ers hun ziel en zaligheid delen me iemand die een totaal ander persoon blijkt te zijn.
|
Citaat:
|
Maar het ziet er zo goed uit. Zeker als je meer lacht snap ik wel dat je veel sjans hebt. (Y)
|
Citaat:
Ik heb ooit op een feestje gepraat met een Amerikaanse jongen die ook zoiets had. Zijn tanden waren zo zacht dat ze afbrokkelden, maar daardoor kreeg hij wel supermakkelijk zo'n weed-card. :D |
Maar even terug over die orka's: wisten jullie dat orka's speciale geluiden hebben die ze eigenlijk alleen gebruiken als ze met orka's van andere groepen communiceren? Het is een beetje alsof ze onder elkaar orka-Limburgs praten en als ze dan brabo-, gelder- en randstad-orka's tegenkomen ze overschakelen op ABN :cool:
|
oké eigenlijk is het een beetje anders maar jullie snappen het idee!
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb Spotify ontdekt en het is geniaal /spuit11
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind vooral de Discover Weekly playlist erg fijn. Allemaal nieuwe bandjes ontdekkuh! <3 @Azeche: Komt het ook voor dat Orka's anderen ontlopen (ontzwemmen?) omdat ze een kutaccent hebben? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Moek een donger zoeken dan?
Dat klinkt eik wel een biete verkeerd... |
Citaat:
Ik wil mijn scriptie over orka's schrijven maar ik denk er al een halfjaar over na en ik kan nog steeds geen haalbare manier verzinnen om dat te doen. :o |
Oke, maar nathan, ik geloof je wel hoor. ╰(◕ᗜ◕)╯
Mocht t nu nog nie goed zijn qua similey/donger, jullie weten wat ik bedoel Zo niet: dan komt deze je halen ᗜಠ o ಠ)¤=[]:::::> |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:25. |