![]() |
Hoi Blauwe Step #1877
*o*
|
Ik heb een HIMYM-fanshirt gekocht :Bloos:
|
En ook een shirt met Liberté Egalité Beyoncé :D(n)
Ik vond de letters mooi :o |
Ik vind hem flauw, maar wel leuk.
|
Citaat:
|
En ook nog een Jimi Hendrix-shirt, maar die is echt mooi. En een Marvel superheroes-shirt voor Carn.
|
Spoiler
|
Wanneer is deze vol?
|
Jungeee foto's of links!
|
491 berichten nog huphup!
|
ZEG HENKIE WANNEER ZIE IK JE NOG EEN KEER?
|
Citaat:
|
Herkansingen :'(
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:cool:
|
Wow, 28 euro voor een wit t-shirt met zwarte letters. -o- [/tshirtsnob]
|
Citaat:
|
Zal ffkes in mn agenda kijken wat lijkt je leuk? Nachtje Leuven oid?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
51? Jezus, minder leven dan dingen.
|
Citaat:
|
Zes gangen menu met bijpassende wijn. *o*
|
Zes? :cool: :D
|
:y
|
Dus je bent aardig tipsy nu?
|
Citaat:
|
Ik heb nooit het geluid op mijn telefoon aan staan en uitgerekend nu moet hij afgaan en hard.
|
Chrome stelde ineens voor om deze pagina te vertalen van Nederlands naar Engels. Die heb ik nog niet eerder gehad :D:confused:
Oh en Xmen Apocalypse was best gaaf :yeah: |
Zeker ja. Prima vermaak (y)
|
Voelde wel alsof ze verhaalllijntjes voor nog acht films opzetten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er is trouwens geen enkele browser waarbij ik na de installatie zo veel instellingen verander als Chrome. |
Wat moet je dan allemaal veranderen? Ik klik eigenlijk altijd alleen maar op X nooit vertalen of Websites nooit vertalen hoe het ook weer heet en dat is het.
|
ya
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hij vraagt nu eerst waar hij downloads moet opslaan, dan heb ik nog een kans om te zeggen 'nee, dit bestand mag jij niet downloaden', anders krijg je het automatisch op je systeem. Safari doet dat trouwens ook, maar daar kan het niet uit en dit is dan ook één van de redenen dat ik die browser niet als standaard gebruik.
|
En Chromium mist wat functionaliteit die ik wel wil hebben.
|
Citaat:
|
Standaard kan een website zelf een download starten, die dan ook meteen doorgevoerd en opgeslagen wordt. Nu moet ik dat eerst nog even bevestigen.
|
Ik snap nog steeds niet waarom dat een probleem zou kunnen zijn, je bezoekt toch geen websites waar dat een probleem bij is?
|
Sowieso snap ik wat iemand die zulke control freakerige trekjes vertoont in godsnaam met een Apple apparaat moet :confused: En dat is niet om te bashen maar oprechte verbazing, ik snap het echt niet :S
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:57. |