![]() |
vingeren
hey iedereen,
ik ben 14 en vinger wel eens maar ik wil graag iets anders dan men vingers:bloos: wil geen dildo kopen wan dat vant op... kunnen julie mij helpen plzzzzzzz:confused::s |
Heb je de douchekop al eens geprobeerd onder de douche?
|
hoe bedoel je?
|
Nou gewoon rustig water op je *** spuiten
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat?
|
Citaat:
|
Waarom zou je geen dildo/vibrator kopen?
Tegenwoordig kan dat allemaal anoniem via het internet, je pikt het op bij de dichtstbijzijnde Alber Heijn. Je haalt de dildo uit de verpakking stopt hem in je tas gooit de doos van de bezorging weg en stopt de dildo in je tas. Je komt thuis loopt naar boven en legt hem op een plek in je kamer waar nooit iemand zal kijken. Lijkt me sterk dat je hele kamer elke dag word doorzocht. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een huis heeft muren, muren staan erom bekend geluiden tegen te houden. Het vibreren van een vibrattor hoor je echt niet. Als hij in je zit ben je zelf ook een geluidsdemper. Of woon je in een tent?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Enige nadeel dat ze vrij duur zijn https://www.google.nl/search?q=swan+...xXIXuBi7lNM%3A |
Citaat:
|
Wat iedereen even erbuiten laat is... Moet een persoon van 14 een dildo willen hebben? Gewoon een vraag.
|
Citaat:
|
Citaat:
Tja idk ben geen meisje dus ga mij er niet verder mee bemoeien, lijkt mij beter |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Laat meisjes lekker zelf bepalen wat ze met hun kut doen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Waar is dat geld? Kom maar op! Mag ik ff vangen?
|
Je kan altijd stiekem bij bol.com een cadeutje kopen voor bijv. Sinterklaas en ook ee. Dildo kopen dan bestel je iets en niemand mag weten wat want het is zogenaamd een cadeau voor iemand
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:59. |