Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Hoe blijft mijn gesprek gaande met haar? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1918094)

blaauwtje 12-06-2016 20:30

Hoe blijft mijn gesprek gaande met haar?

Hey!

Ik heb nu 2 keer met mijn vriendengroep met een paar meisjes afgesproken.
Nu vind ik een van hun leuk en heb haar nummer weten te scoren.
Ik heb een beetje met haar gepraat maar uiteindelijk loopt het stil.
Weten jullie hoe ik haar geïnteresseerd houd en ik met haar blijf praten?

Bedankt alvast!

Elin3 12-06-2016 22:15

Stel open vragen en vraag door op haar interesses!

gewoon-iemand 13-06-2016 07:05

ik ben zelf ook een meisje en vin het wel fijn als een jongen af en toe is denkt aan mij (bv. hb-d wensen,vrolijk kerstfeest,...) je moet ook niet te veel sturen geef haar wat ruimte... als jje merkt dat er iets is met haar stuur dan is een berichtje en ben er voor haar. stuur haar ook dingen over u prive leven niet te veel he! zo komt er wel een gesprek op gang :)

ik hoop dat deze tips je helpen!!

blaauwtje 13-06-2016 11:15

Dankjulliewel!!!

Prada5001 10-08-2016 08:36

Haha zelfde probleem..... Wat ik zelf altijd doe is eerst kijken of hij (ik ben zelf meisje) wel met me wil appen, gewoon eventjes hem of haar met rust laten en wachten tot ze jou uit haarzelf appt. Doet ze dit niet is ze ook niet geïnteresseerd. Dat is dan misschien jammer, maar dan is dd teleurstelling toch minder dan dat je echt verlieft op haar wordt op ze je uiteindelijk helemaal niet wil. Meestal gaan de whatsapp gesprekken nog wel en heb ik daar niet zo veel moeite mee. Maar ik kan begrijpen dat dit niet altijd even makkelijk gaat. Maarrrrr ik heb een tip. Maak voor jezelf een lijstje met gespreksonderwerpen (in notities) Kan leuk zijm voor als je S'Avonds niet kan slapen of voor als je je verveeld. Dit gebruik ik altijd op een eerste date. Stiekem op m'n lijstje spieken. Ik schrijf er dan dingen op zoals: hobby's, sport, vakantie, interesses, familie, school, opleiding, mensen waarmee hij/zij omgaat, je kan vragen wat hij/zij leuk vind om te doen tijdens afspreken. Enz.......

Prada5001 10-08-2016 08:39

Citaat:

Elin3 schreef: (Bericht 34149857)
Stel open vragen en vraag door op haar interesses!

Kan soms lastig zijn...

fizzle-fluffy 10-08-2016 08:40

En wat als zij hetzelfde spelletje met jou speelt?

Prada5001 10-08-2016 08:43

Citaat:

fizzle-fluffy schreef: (Bericht 34189325)
En wat als zij hetzelfde spelletje met jou speelt?

Als ze je echt leuk vindt zal ze altijd appen 😅 So, wait for it...

Simmim 10-08-2016 22:19

Vooral niet alleen jezelf de schuld geven! Het is een samenspel, als het stilvalt ligt het echt niet alleen aan jou. Voor de rest is het een vaardigheid, je moet leren doorvragen, zie het als een oefening :)

Anonymous John 11-08-2016 13:20

Niet dat je dit persé doet, maar ik zou het niet zien als een spel waarbij je haar moet unlocken. Als ze niks te zeggen heeft kan het ook omdat ze niet boeiend is.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:14.