![]() |
Wat zou je kiezen als je de komende 30 jaar maar naar één nummer mag luisteren?
Kwam iemand hier mee op de proppen en ik vind het wel een interessante vraag. Welk nummer zou je zo lang kunnen uitstaan? Vertel!
Om het iets interessanter te maken en flauwe/makkelijke antwoorden te voorkomen: - Met zang; niet instrumentaal, - Maximaal 10 minuten Ik ben er zelf nog niet uit maar ik heb wel een shortlist en wat selectiecriteria bedacht :ghe: |
The Shape of my Heart.
|
Waarom maximaal 10 minuten? Wat nu als ik een metal nummer van iets meer dan 20 minuten wil luisteren? :bob:
|
Dat leuke songfestivalnummer van Sieneke.
|
Hands down
|
Beetje jammer om nummers als In a Gadda da Vida, Shine on You Crazy Diamond, Animals etc. uit te sluiten :bob:
|
Citaat:
Citaat:
|
mora träsk - huvud axlar knä och tå
Sortjuh naamzoek |
Ik denk trouwens niet dat er een nummer bestaat dat ik de rest van mijn leven kan luisteren zonder dat er andere nummers zijn :o
|
The Les Humphries singers - Mexico
|
Backstreetboys - I want it that way
|
Ik ga met Korreltjezout mee.
|
I Need Never Get Old - Nathaniel Rathelief
😀 |
Spice up your life van Spice Girls.
|
smoking gun van natalia
|
A little less conversation van Elvis Presley.
|
Don't let me down - Chainsmokers (Hardwell remix)
|
Citaat:
|
Hmm ik wilde voor een klassiek stuk gaan, waarom mag dat niet? Ik heb als ik moet werken vaak de hele dag classic FM aan, en hoewel er dan maar weinig stukken zijn die me echt boeien, kan ik het ook redelijk lang zonder irritaties luisteren, ook al is er vet veel herhaling. Dus het lijkt me dat ik daar het minst gek van word.
|
Citaat:
|
Slayer - Angel of Death
|
Waarschijnlijk een ballade of midtemponummer.
|
Seppun van Mika Nakashima is wel een kanshebber. Met een ontspannend reggaebeatje.
Maar iets met een klassiek/meditatiebeatje is ook een goede kanshebber. Bij voorkeur ook in een taal die ik niet versta. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:24. |