![]() |
Niet-alledaagse bucketlist items....
- Een bankoverval meemaken als 'slachtoffer'
kak ik had net een hele goede waar NfS denk ik het zijne van zou denken maar ik weet niet meer wat ik met het zijne bedoel en wat het goede was :'( |
De wereld overnemen als Ryukyu (of hoe je dat ook schrijft)
|
Neergeschoten worden.
Daar droom ik heel vaak over en ik ben gewoon benieuwd of het echt zo weinig pijn doet. In mijn dromen is het altijd gewoon een warme plek die licht pijn doet. |
Ik denk dat je het gewoon eens moet proberen.
|
Citaat:
|
|
Ik heb dat met neergestoken worden :o
|
Citaat:
|
Nou ik denk er inderdaad het mijne van! :bob:
|
Ik denk er ook het jouwe van!:herp:
|
Oh jah ik weet t alweer! Ik wilde graag een meekleurende bril. Ondertussen heb ik die :bloos:
|
Oh shit ik heb net een nieuwe bril maar ik ben vergeten daar naar te vragen :herp:
|
Wat is een meekleurende bril precies? Het klinkt interessant!
|
Citaat:
|
Ik heb nu wel glazen met uv-filter maar weet niet of ik echt verschil merk.
|
Citaat:
|
Okee! Opticien dacht dat ik wel minder snel vermoeide ogen zou krijgen en minder zou knijpen. Het valt vooral op dat de glazen een beetje geel/bruin zijn boven een witte ondergrond.
|
Citaat:
|
Een mooi niet alledaags ding voor de EUIV-bucketlist: Begin als Byzantium, herover Graecia, Anatolia en de Krim voor de 'basileus'-achievement. Verover daarna Gallia, Italia, Hispania en heel Noord Afrika om het Romeinse Rijk te herstellen. Als je dan ook nog de hele kust van de Middellandse en Zwarte Zee verovert, krijg je de achievement 'Mare Nostrum'. Dit alles voor 1821 graag :)
|
Gaan echt 99% van jouw posts over Paradox games, pinguindude? :D
|
Citaat:
Maar een groot deel is wel PDX :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Yup, maar misschien breng ik ze op ideeën :P
|
Tijdelijk het andere geslacht worden. :y
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou het vooral interessant vinden om te zien of ik anders behandeld word. |
Oeh mijn niet-alledaags bucketlist item is om een gedefinieerd Erdos-Bacon nummer te hebben :bloos: Mijn Erdos nummer is blijkbaar 5, maar dat Bacon gedeelte moet nog aan gewerkt worden :herp:
|
Citaat:
|
Citaat:
Spoiler
|
Dan doe dat bij elkaar
|
Citaat:
Dat Erdós-Baconnummer blijft altijd ongedefinieerd, denk ik. :D |
Citaat:
|
Citaat:
Ik kan jou niet vinden erin, wel je buddies, en die hebben allemaal 4 idd. :creepy: :bloodyb: Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wil wel een keer iemand martelen. Maar dan geen reactie krijgen, gewoon aan iemands lijf kloten. Nagels erg uit trekken, en navel uit pluizen, stokjes in oren en neus, ogen uit lepelen. Dat soort dingen. Maar dan wel zonder reactie want dat kan ik dan weer niet hanteren. Bij een dode ofzo :y
|
Al is het bij een dode geen martelen natuurlijk :herp:
|
Ik wil iemand gewoon een blauw oog slaan. Ik wil weten hoeveel pijn dat mij doet en of ik iemand daadwerkelijk een blauw oog kan bezorgen. En de ander mag me niet terugslaan, want dat is niet fun :D
Bij mij mag je je nagels houden :O |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of betaal je bij? |