![]() |
Wel of niet wat met hem nemen?
Hee, ik zit met een probleem en ik weet niet zo goed wat ik moet doen. Ik zit op karate en ik vindt iemand daarvan leuk en ik ben laatst met hem terug gegaan achter op de fiets en hij heeft nu ook mijn nummer en appte me dit weekend ook steeds. Niet dat dat erg is hahah maar hij is 21 en ik 16, maar hij drinkt ook best veel zo kreeg ik bijvoorbeeld een foto van een glas drank en hij gaat ook elk weekend stappen en drinkt dan ook heel veel en hij rookt ook heel veel. Ik ben daar zelf helemaal niet zo van van het drinken en roken l. En me ouders zeggen ook dat ik niks met hem moet nemen omdat dat toch niks wordt enzo en ik zit er best mee want ik vindt hem wel echt leuk en hij flirt ook met me maar ik wil niet zomaar iemand zijn en ik weet niet of ik nu wel of niet wat met hem zou willen omdat ik bang ben dat het niet gaat werken...
Wat zouden jullie doen? Advies? Alvast bedanktxxxx |
als je iets tegen het roken en drinken hebt zou ik niet direct nee zeggen maar gewoon kijken hoe extreem die ermee omgaat, bedoel elk weekend valt mee maar als die dagenlijks (veel) drinkt/rookt is dat miss een ander verhaal.
of miss erover praten of die zo altijd wilt doorgaan met dat drinken/roken. ik persoonlijk houd er ook niet van maar je kan mensen niet dwingen te veranderen, erover praten kan natuurlijk wel ;) -Patrick |
Leer hem eens beter kennen. Spreek eens af buiten de training om. Dan heb je kans om hem en zijn bedoelingen beter te doorgronden zonder dat je daarvoor gelijk een relatie hoeft te hebben.
|
Bedankt voor de reacties! ik wil hem niet veranderen ofzo maar ik weet dat ze zus is overleden in een auto ongeluk dus ik zat te denken of het daar misschien aan lag maar idk. Hij drinkt volgens mij doordeweeks ook nog wel wat, maar ik zal wel kijken wat het wordt!
|
Je wil hem niet veranderen, maar hij heeft wat dingetjes die jou niet aanstaan.
Vraag is dan, vindt hij jou leuk genoeg om te minderen met drinken en roken? Zou hij dat voor je doen? Zo niet, lijkt het me geen goede keuze. Zo ja, dan vindt hij jou blijkbaar leuk genoeg om een paar stappen in jouw richting te doen. |
Citaat:
|
Jullie hebben nog nooit iets samen gedaan en kennen elkaar amper een je verwacht al van hem dat hij allerlei dingen voor je doet en laat die niets met jou te maken hebben? Dat wordt wat...
|
Citaat:
|
Okay dat wist ik niet.
Neemt niet weg: vind jij hem ook zo leuk of alleen als hij allerlei dingen voor jou verandert? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:09. |