![]() |
Zelf VWO Wiskunde (a) leren
Hoihoi, ik ben op dit moment bezig met mijn toelating voor de uni. Aangezien ik mijn middelbare school niet heb afgemaakt, moet ik echter naast een HBO propedeuse ook wiskunde op VWO niveau halen. Iemand tips hoe ik dit kan doen? Ik heb wiskund eook nooit gehaald in de onderbouw ofzo, dus ik moet echt vanaf het begin beginnen. Misschien iemand hier die net examen heeft gedaan en z'n boeken kwijt wil? Iemand anders misschien andere tips? Ik ken de website math4all, maar die is gewoon niet goed.
|
Ga je jezelf voorbereiden op het staatsexamen? Of ga je ergens een certificaat halen? Zo ja, waar?
Je kunt kiezen om ergens lessen te volgen of niet: heb je daar al over nagedacht? Heb je alleen wiskunde gevolgd t/m de 3de klas, of ook nog in de bovenbouw? En welk niveau heb je gevolgd? Iets meer informatie kan helpen :p |
Citaat:
|
Is dit misschien iets voor je?
|
Citaat:
|
Heb je de wiskunde nodig voor de toelating? In dat geval moet je waarschijnlijk wel een bewijs van je vaardigheden kunnen leveren, bijv. d.m.v. staatsexamen.
|
Citaat:
Maar terug op de vraag dus, het leren van VWO onderbouw en bovenbouw wiskunde. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:46. |