![]() |
Hoi DERDASDIE Antwoord #1879
TR gaat goed.
|
Heuj
|
Sorry, hoe kon ik Yo-Landi Vi$$er toch verkeerd schrijven? Ik geef de migraine maar de schuld.
|
|
Citaat:
|
Hoi middagslaapje :bloos:
|
Ik heb al gewone op. Helpt voor geen meter. Heb speciale migrainepillen, maar die mag ik niet meer, vanwege andere medicijnen. :Herp:
|
Welke migrant hebben ze je voorgeschreven, HO? :o
|
Citaat:
Helpt donker en rusten wel? Dat doe ik meestal als ik spanningskoppijn heb. |
En heb je triggers? Bij mij was het altijd chocolade en weinig slaap. Ik ben er overheen gegroeid, echt al jaren geen last meer van gehad, behalve van flitsen. Maar jah, als dat alles is :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Die Antwoord was echt vet, ging helemaal los :D zat na afloop met een dikke rooie kop weer munten te verkopen met een werkende cafeinepil in mn maag :D
|
Waar ben je, Yne?
|
Ik was op We Are Electric! Deed een werkactie voor mijn studentenvereniging en verkocht er munten. Oa aan Cris dus die er als bezoeker was :D nu ben ik net een half uurtje weer terug in Groningen
|
Nice Yne! :cool:
|
Ik heb trouwens tijdens dat weekend ook gehoord dat ik een 8,7 op mijn scriptie heb gehaald. Bachelor in de pocket :yeah:
|
Oh Wow, gefeliciteerd!!!!!
|
Wow :cool: gefeliciteerd!
|
Citaat:
|
Gefeliciteerd! Super goed (y)
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb morgen een tentamen en dan moet ik de komende twee weken nog een aantal vakken afronden door essays te schrijven en in te leveren. En het is ook toetsweek op mijn werk, dus ik moet echt duisent toetsen nakijken en zorgen dat ik die heb ingevoerd voordat ik naar Oostenrijk ga :ghe::'( En mijn motiviatie is kwijt en ik ben moe en ik wil vakantie /klaagpost
|
Bedankt voor de felicitaties :lief:
|
Gefeliciteerd Yne!
ik ben echt heel goed gehumeurd, vanavond komen m'n zus en zwager gezellig, nog twee vrij drukke (toets)weken waarin ook wat andere dingen plaatsvinden en dan heb ik zeven weekjes vakantie. *O* |
Gefeliciteerd Yne, gaaf!
|
Ik kwam net mijn achterneef tegenin bij de trein (kleinzoon van het broertje van mijn oma) die ik normaal alleen op de familiedag zie (y)
|
Citaat:
|
Gefeliciteerd Ynee! :lief: echt goed
Citaat:
|
Citaat:
Overigens doet paracetamol geen kut bij hoofdpijn. |
Ik heb geen migraine voor zover ik weet maar het enige dat helpt tegen mijn hoofdpijn is Sanalgin.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Paracetamol helpt bij mij sowieso nooit. Ibuprofen bij dit soort koppijn ook niet. (n)
Nou, daar gaat m'n hoop op een vak afsluiten.:bob: |
Ik heb nooit hoofdpijn :lisa:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gewoon nog een keer:
|
Ik keek vanmiddag Alice through the looking glass en ik vons het maar matig.
|
Citaat:
Elin3 schreef: *aai* Is er iets wat ik voor je kan doen? Neuh. Ik ben een dommie. Guess what...Ik ging net naar blackboard om een halfafgewerkt essay toch maar op te sturen...blijkt dat de deadline 20 juni is. HAAAA stress voor niks. Ik ben een ei. ????? en nu? |
En je punt is?
|
Ben je er nou mee bezig?
|
Studeren voor een tentamen van een halfgare cursus met een studiehandleiding van niks :herp: Dit wordt vast een succes.
|
Zoo spierpijn! Salsa dansen in een Tequila bar en gay pride en hele dag Hongarije en nog sporten. (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:lief:
|
Ik heb ook nog spierpijn van afgelopen weekend :bob:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:59. |