![]() |
Beste Game of Thrones aflevering ooit!
Sansa <3
|
Hahahahaha holy fuck wat een enorm vette aflevering :lief::lief:
|
Spoiler
Huhuhuhu |
(y)
Ik hoop wel dat George iets meer geduld heeft in zijn boeken, want het tempo van de serie begint een beetje haaks te staan op de rest. Nog steeds goed vermaak, daar niet van. Maar alle Starks blijven sukkels en ik ga mn homeboy Ramsay wel een beetje missen :'( |
Ja zo fijn dat ie
Spoiler
|
Oh hahaha Carn had al verraden dat ie dood ging (Y)
Tempo is inderdaad wel moordend dit seizoen. En Dani naar Westeros, joepie :lief: En omg "I never demand, but I'm up for anything really." :D :lief: |
Ik hoop dat Dany keihard dood gaat. op een heel lullige manier.
|
Deze aflevering is zo vet! GoT is love, GoT is life
|
Qua boeken staan er ook nog maar 2 op het programma, dus mag wel wat snelheid in komen. Hoeveel gedoe is er verder te verwachten als de shit uit het Noorden gaat komen? Dan moeten ze met z'n allen wel iets doen en hebben ze Dany en de draken voor nodig.
|
Nice :cool:
|
hehe eindelijk een eind aan Ramsay.
Deze aflevering eindigt redelijk positief, dan zal t volgende week wel weer allemaal naar de klote gaan. |
qua battlescenes is dit wel 1 van de vetste ooit, welke film dan ook
|
Wtf was dat :lisa: tering wat een aflevering.
|
Ik vond de domheid van Jon en Davos wel een beetje irritant :o En waarom vertelt Sansa niet aan Jon dat ze nog een troef achter de hand had?
|
Zo zie je dat je altijd je honden moet voeren
|
Citaat:
Jon en davos waren idd lekker dom bezig, dat is ook het mooie van de serie, iedereen failed af en toe best hard :d |
Citaat:
Spoiler
|
Als we zo gaan beginnen... Waarom geen kanonnen op die draken als je ze een schip ziet aanvallen..?
|
Citaat:
|
Er komen draken in voor, en zombies, en mensen die uit de dood opstaan, en weetikwatvoorshit allemaal, en jullie hebben het over in een rechte lijn rennen en waarom die draken niet gewoon worden neergeknald. :D
|
Citaat:
|
Nou ja, als ik Jon was zou ik ook alles op alles zetten om mijn broertje te redden. Dan kun je nog zo voorbereid zijn, hier was hij echt niet op bedacht. En betreft dat zigzaggen - ik zou ook die tegenwoordigheid van geest niet hebben :o Net een tijd gevangen gezeten bij de grootste freak die er rondloopt, eindelijk je familie weer zien, er op voorbereid zijn dat je dood gaat en dan toch de mogelijkheid krijgen om naar je broer te gaan. Verstand op nul en gaan, zou ik ook doen :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat Sansa dat vantevoren had gezegd, wil imho niet zeggen dat hij dat dan ook accepteert. Het weten is één ding, daar naar handelen en je broertje maar gewoon dood laten gaan terwijl jij niks doet is heel iets anders als je het mij vraagt.
|
Citaat:
|
(y)
|
Puike battles!
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Als je basis shit niet geloofwaardig houdt is de rest ook verneukt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:cool: heel die special(s?) is de moeite, red nose day (y) |
Prima aflevering (y)
|
Het is duidelijk naar een laatste seizoen aan het toe werken. Zoveel leven er niet meer ondertussen.
|
Ik hoorde van mijn lief, die wel enthousiast is over deze serie, dat ze de laatste 13 afleveringen gaan splitsen in 2 seizoenen.
|
Twee seizoenen met minder maar iets langere afleveringen lijkt me niet een gek idee, meer tijd voor de post-productie.
|
Zijn ze langer ja?
|
Ik vind van wel.
|
Dan zij het zo
|
"King's landing"
|
Varys heeft de Westeros hyperloop ook al ontdekt.
|
lol idd :D
|
http://deadline.com/2016/06/game-of-...bo-1201780242/
Citaat:
|
|
|
|
|
Spoiler
|