![]() |
Leeftijdsverschil?
Halloo allemaal!
Een paar weken geleden heb ik op een feestje een meisje gezoend, daar hebben we het bij laten zitten en nu zijn we weer een beetje aan het appen en is het idee naar boven gekomen om een keer van de zomer wat te drinken. Dat lijkt me opzich leuk alleen het punt is, ik ben 18 (bijna 19) en zij is 16. Het maakt mij niet zo heel veel uit want het gaat om hoe je je gedraagt maar wat denken jullie, kan je als 18/19 jarige nog daten met een meisje van 16? Ben benieuwd wat jullie hier over denken! Groetjess |
Dat kan ja. Maar of iemand dat wilt is een ander verhaal.
|
Ik denk dat het gewoon kan want als je elkaar leuk vindt ga je dat niet wegstoppen door je leeftijd als zij het ook goed vindt zou ik er voor gaan
|
Dat kan prima.
|
Toen ik 15 was had ik een vriend van 18. Mijn huidige vriendin is 20. Leeftijd zegt maar weinig over hoe goed je bij elkaar past.
|
Ja kan toch gewoon? Als jullie allebei willen daten en elkaar leuk vinden dan zie ik het probleem niet zo
|
Citaat:
En 16 en 18 is alles behalve een gek leeftijdsverschil op die leeftijden. |
heb altijd rond de 8 jaar gezeten met verschil omlaag en omhoog
|
Bovendien vinden meisjes het vaak aantrekkelijk als de jongen ouder is dan dat zij is.
|
Tuurlijk kan dat!
|
Kan hoor!
Mijn tante is 8 jaar ouderder dan minn oom. ;) |
19 / 2 + 7 = 16.5. Dus het kan nog gewoon.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe zit het eigenlijk andersom? Hoeveel jaar ouder kan een meisje zijn dan haar vriend?
|
Daar geld hetzelfde voor lijkt mij
|
Mijn beste vriendin is 16 en heeft ook met een jongen die al 19 is. Ik vind dat het prima kan, zolang je maar gelijk in een relatie staat met elkaar.
|
dat valt best wel mee het kan gewoon. ik ben 14 en heb een vriendje van 12
|
Net (maand) uit relatie waar vriendin 9 jaar ouder was. Nu bezig met meisje die 11 jaar jonger is
|
Als je mentaal op dezelfde lijn zit en het goed voelt moet je het zeker doen! Wat heb je te verliezen?
Veel succes (: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:56. |