Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Werk, Geld & Recht (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=60)
-   -   SIMPEL bv doet moeilijk met mijn afzegging (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1918496)

Bamienator 20-06-2016 21:22

.
 
.

deadlock 20-06-2016 21:25

Laat me raden; Eerste jaarcontract of een wijziging (naar een ander abonnement) afgesloten op 27-8-2015?

deadlock 20-06-2016 21:45

Citaat:

Bamienator schreef: (Bericht 34156463)
Bedankt voor je antwoord maar ik begrijp niet echt wat je bedoelt?

Je hebt een abonnement afgesloten hiervoor toch? Wat voor abonnement en wanneer heb je dat afgesloten? Als het een jaarabonnement is geweest en het is het eerste jaar, dan was je verplicht om het hele eerste jaar te betalen en abonnee te blijven. Staat in de wet. Je had ook zelf kunnen nadenken in dat geval in plaats van een volslagen krankzinnige randdebiel te zijn.

Bamienator 20-06-2016 21:52

Ik was voor deze 8 onzinnige maanden meer dan een jaar en half klant van SIMPEL, een jaar is de minimum zoals bij de meeste providers.

Axel11 20-06-2016 21:54

Dan laat je je geld toch gewoon terugstorten door de bank? Had je al maanden geleden mee moeten beginnen (als je gelijk hebt) :confused:

Not for Sale 20-06-2016 21:57

Je hebt gewoon 2 maanden opzegtermijn, flapdrol. Als je er al lang vanaf wilde had je eerder moeten opzeggen.

Bamienator 20-06-2016 21:58

Het was automatische incasso, alleen soms moest ik zelf het geld overmaken als dit niet het geval was. Hoe doe ik dat terugstorten van de automatische incasso's?

Axel11 20-06-2016 22:00

Citaat:

Not for Sale schreef: (Bericht 34156496)
Je hebt gewoon 2 maanden opzegtermijn, flapdrol. Als je er al lang vanaf wilde had je eerder moeten opzeggen.

Ik weet dat de eerste post kut geschreven is, maar er staat dat hij al maandenlang opzeggingen heeft verstuurd ;) De opgenomen e-mail is maar een (willekeurig) voorbeeld :p

Bamienator 20-06-2016 22:00

Zoals aangegeven in het openingsbericht, ik heb maandenlang duidelijk aangegeven dat ik mijn abbonament wilde afsluiten.

Axel11 20-06-2016 22:02

Citaat:

Bamienator schreef: (Bericht 34156499)
Het was automatische incasso, alleen soms moest ik zelf het geld overmaken als dit niet het geval was. Hoe doe ik dat terugstorten van de automatische incasso's?

Via internetbankieren van je bank tot 8 weken na de afschrijving. Verder gewoon even de zoekfunctie op de website van je bank gebruiken ;)

Daantje_0705 20-06-2016 22:02

Je kan het geld storneren via je bank.

deadlock 20-06-2016 22:08

Ik hoop zo dat als het z'n eigen fout was dat hij dankzij die storneringen enorme problemen gaat krijgen, hehehe.

Bamienator 20-06-2016 22:10

Op 3 juni kreeg ik deze mail (een van de vele) en JA ik heb de mail beantwoord op een duidelijke manier.

Beste meneer ,

In uw e-mail geeft u aan dat uw het abonnement bij Simpel .wilt afluiten.

Uiteraard is dit mogelijk.

Wij hebben u op 14 April aangegeven dat u mag opzeggen en binnen 5 dagen weg mag bij Simpel.
Ook hebben wij aangegeven dat als u het telefoonnummer wilt meenemen naar uw nieuwe provider dat deze nieuwe provieder
Het abonnement zal opzeggen. Op dit moment heeft u niet aangegeven het telefoonnummer wel of niet te willen verhuizen.
Dat is de reden dat het abonnement niet beeindigd is.

Graag horen wij van u wat u wenst met uw telefoonnummer. Wij zuullen daarna de gewenste handelingen uitvoeren.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Simpel Klantenservice

Op deze e-mail kan geen antwoord worden gestuurd. Heeft u nog een vraag? Kijk dan bij de veelgestelde vragen op onze website.
-----------------------------------

Ik had een mail gestuurd waarop dit het antwoord was en dacht dat het wel afgehandeld zou worden, niet dus. En eenvoudig reageren kan ook niet. Ik kan ook niet bellen omdat mijn service in de eerste instantie al niet werkt.

deadlock 20-06-2016 22:13

Dan ga je naar een vast toestel. Jezus waarom is het leven voor zoveel mensen zo fucking moeilijk.

Bamienator 20-06-2016 22:14

@Deadlock
Als je advies hebt en respectvol wil communiceren, graag. Zo niet, zeg dan gewoon niks.

Bamienator 20-06-2016 22:16

Ik heb geen vast toestel, daarnaast woon ik in Finland nu.
Komop, echt waar? Jij redeneert alsof ik 24/7 achter dit probleem moet aanlopen. Dat is toch belachelijk? Ik geef duidelijk iets aan en SIMPEL mistbruikt duidelijk loopholes om mij zo lang mogelijk bij hun te houden als klant.

Bamienator 20-06-2016 22:19

13 april
Beste meneer Xia,

Wat jammer om te lezen dat je zeer ontevreden over de service van Simpel en dat dit je heeft doen beslissen het abonnement op te zeggen. Wegens een prijswijziging is het voor jouw mogelijk op per direct je contract op te zeggen. Mocht je je mobiele telefoonnummer willen behouden, kun je een verzoek indienen bij een nieuwe provider. Zij zullen dan je contract bij Simpel opzeggen, je kunt dan met 5 werkdagen weg bij ons.

Graag horen we van je of je je contract wilt opzeggen of nummerbehoud wilt.

Wij hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Simpel Klantenservice

deadlock 20-06-2016 22:20

Citaat:

Bamienator schreef: (Bericht 34156538)
@Deadlock
Als je advies hebt en respectvol wil communiceren, graag. Zo niet, zeg dan gewoon niks.

Je bent zelf niet respectvol, er staat onderaan die mail dat reageren geen zin heeft. Is dat 21e eeuw? Nee niet bepaald. Neem je dan andere maatregelen? Ja, dan pak je ergens een vaste telefoon. Ffs. Ik herhaal mijn vraag; WAAROM IS HET LEVEN VOOR SOMMIGE MENSEN ZO MOEILIJK?

Bamienator 20-06-2016 22:23

Nu ik het allemaal check is het niet 7-8 maanden maar 3-4(+2 zonder werkende service) maanden, het voelt alsof het jaren zijn. 1 maand zou toch al te veel moeten zijn.

Bamienator 20-06-2016 22:24

Citaat:

deadlock schreef: (Bericht 34156550)
Je bent zelf niet respectvol, er staat onderaan die mail dat reageren geen zin heeft. Is dat 21e eeuw? Nee niet bepaald. Neem je dan andere maatregelen? Ja, dan pak je ergens een vaste telefoon. Ffs. Ik herhaal mijn vraag; WAAROM IS HET LEVEN VOOR SOMMIGE MENSEN ZO MOEILIJK?

Man, man ,man. :facepalm:

Bamienator 20-06-2016 22:29

Citaat:

deadlock schreef: (Bericht 34156550)
Je bent zelf niet respectvol, er staat onderaan die mail dat reageren geen zin heeft. Is dat 21e eeuw? Nee niet bepaald. Neem je dan andere maatregelen? Ja, dan pak je ergens een vaste telefoon. Ffs. Ik herhaal mijn vraag; WAAROM IS HET LEVEN VOOR SOMMIGE MENSEN ZO MOEILIJK?

Op 18 jarige leeftijd op jezelf naar een ander land op vakantie en vervolgens erheen verhuizen uit eigen interesse en daar een redelijke baan, huisje en partner vinden. Leven is niet moeilijk. Maar dit ''simpel'' gedoe is wel moeilijk en onzin.

deadlock 20-06-2016 22:53

Citaat:

Bamienator schreef: (Bericht 34156559)
Op 18 jarige leeftijd op jezelf naar een ander land op vakantie en vervolgens erheen verhuizen uit eigen interesse en daar een redelijke baan, huisje en partner vinden. Leven is niet moeilijk. Maar dit ''simpel'' gedoe is wel moeilijk en onzin.

Dan ben je zelf misschien ietwat simpel.

Holland Oates 20-06-2016 22:56

Ik ruik een troll.

Fool_ 20-06-2016 23:54

Citaat:

Bamienator schreef: (Bericht 34156529)
Op 3 juni kreeg ik deze mail (een van de vele) en JA ik heb de mail beantwoord op een duidelijke manier.

Beste meneer ,

In uw e-mail geeft u aan dat uw het abonnement bij Simpel .wilt afluiten.

Uiteraard is dit mogelijk.

Wij hebben u op 14 April aangegeven dat u mag opzeggen en binnen 5 dagen weg mag bij Simpel.
Ook hebben wij aangegeven dat als u het telefoonnummer wilt meenemen naar uw nieuwe provider dat deze nieuwe provieder
Het abonnement zal opzeggen. Op dit moment heeft u niet aangegeven het telefoonnummer wel of niet te willen verhuizen.
Dat is de reden dat het abonnement niet beeindigd is.

Graag horen wij van u wat u wenst met uw telefoonnummer. Wij zuullen daarna de gewenste handelingen uitvoeren.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Simpel Klantenservice

Op deze e-mail kan geen antwoord worden gestuurd. Heeft u nog een vraag? Kijk dan bij de veelgestelde vragen op onze website.
-----------------------------------

Ik had een mail gestuurd waarop dit het antwoord was en dacht dat het wel afgehandeld zou worden, niet dus. En eenvoudig reageren kan ook niet. Ik kan ook niet bellen omdat mijn service in de eerste instantie al niet werkt.

Heb je een mail die eindigt met de zin "Op deze e-mail kan geen antwoord worden gestuurd." duidelijk beantwoord?

Bamienator 21-06-2016 09:22

Citaat:

Fool_ schreef: (Bericht 34156586)
Heb je een mail die eindigt met de zin "Op deze e-mail kan geen antwoord worden gestuurd." duidelijk beantwoord?

Nee, als je contact wilt opnemen moet je naar ''mijnSIMPEL'' en stuur je een mail via het online formulier, duurt een aantal dagen voordat ze reageren. EN als ik dat wel zou hebben gedaan zouden ze toch nooit een reactie email kunnen opsturen?

frats 21-06-2016 14:48

abbonament :cool:

PiettePeter 21-06-2016 16:16

Hola, Deadlock!
Zo kan ie wel weer, eh?
Ge zijt een beetge gemeen..
:D

PiettePeter 21-06-2016 16:18

Oké...
Topic starter...
Dit is wat je gaat doen als het echt niet jouw eigen stomme fout is...
Je zet het op de social media pagina van simpel, dan krijg je ineens hun aandacht.
En nee, niet de mail maar je ervaring bij simpel.

Holland Oates 21-06-2016 16:20

Ik denk dat je het nog een keer op een ander scholierenforum moet posten, want dat helpt echt heel erg.

Bamienator 23-06-2016 20:30

Citaat:

PiettePeter schreef: (Bericht 34156904)
Oké...
Topic starter...
Dit is wat je gaat doen als het echt niet jouw eigen stomme fout is...
Je zet het op de social media pagina van simpel, dan krijg je ineens hun aandacht.
En nee, niet de mail maar je ervaring bij simpel.

Bedankt, had ik zelf niet eens aan gedacht. :)
Zal het proberen en hopelijk werkt het


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:46.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.