![]() |
Grappige nummers over homo's.
Nou ik zit hier naar een nummer van zimmer's hole te luisteren: zimmer's hole - gaysong en ik lig helemaal krom.
Ik merk dat homo's best vaak in nummers voorkomen als pispaaltjes. Dit moet je natuurlijk niet letterlijk nemen. Maar het is wel zo dat de meeste nummers zeer lachwekkend zijn. Noem er eens een paar op en vertel er ook even bij waarom ze zo grappig zijn. het is dus niet de bedoeling dat we hier de homofiele medemens belachelijk gaan maken. |
Ik vind 't een beetje triest eigelijk. Zo'n muziek. Dat wilde ik even kwijt. Ik ken verder geen van die nummers.
|
zo ongeveer de helft van alle nummers van Anal Cunt (y):D
|
Citaat:
|
Citaat:
i just saw the gayest guy on earth |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Screaching Weasel - i Wanna be An Homosexual
|
Anal cunt - Jack kevorkian is gay
Anal cunt - I noticed That your gay Anal cunt - I just saw the gayest guy on earth Anal cunt - Harvey korman is gay dat waren ze van de cd 40 more reasons to hate us. t komt neer op 10procent van elke cd bevat de titel GAY, dat houd dus in met ongveer 10000 nrs dat ze 1000 nrs met gay in de titel hebben |
en dan anal cunt - recycling is gay. Zoiets kun je toch niet serieus nemen. Of download van die band "i just saw the gayest guy on earth".
|
ALs je nu niet springt ben je `n homofiel..............
|
Citaat:
|
wat the fuck is dit nu weer voor topic?
Gestart door een forumbaas? alleen die titel al: grappige nummers over homo's . Ik vind alleen grappig hoe amerikanen het woord gay gebruiken. maar vervelen we ons zo dat we het hiet maar op gooien? |
Citaat:
|
Citaat:
anyway, GAY betekent vrolijk in t amerikaans :cool: |
Citaat:
maar wat is dit voor topic? onbedoeld discrimineer je hier mee |
Citaat:
|
Citaat:
|
'Gay' beteknt trouwens niet een sper definitie homofiel
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben vergeten hoe het heet maar een vriend van me heeft een cd met een heel erg grappig nummer erop :D
ik zal het hem morgen vragen hoe het heet en de tekst opzoeken want het is erg droog :D |
Citaat:
|
Citaat:
niet over gays, en nog begrijpt iedereen het wel |
Citaat:
|
Citaat:
haha. zo gezegd zo gedaan ;) . |
Citaat:
|
ut bekende gabber trackje
Bodylotion - Happy is voor Homo's :) |
of deze:
propaghandi: homophobes are just pissed because they can't get laid |
bert & ernie - flikker.mp3
kijk eens onder mijn dekens bert? dat is een ontzettend dikke ochtendlul, ernie. slecht, maar toch... ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ging even om muziek met een zogenaamde boodschap.
|
Citaat:
nyways ikkan er op z'n tijd wel lachen, maar kan weer niet zo tegen hatelijk gedrag.. grapje op z'n tijd moet kunnen, ook over hetero's ;) |
Mensen moeten niet zeuren dat ze liedjes over homo's discriminerend vinden, d'r zijn genoeg films waarin op een leuke manier spot wordt gedreven met homo's en die erg in de smaak vallen bij het publiek, het is gewoon grappig, niets meer en niets minder......
|
Citaat:
|
wat een gezeik hier zeg :D
vroeger woonde hier in de straat een homoseksueel iemand en die kon zelf ook om die humor lachen |
van wie was dat nr jesus christ homosexual ofzo nou,
|
1 woord-
triest |
Wat een gezeik over 'discriminatie' zeg!!
Net als dat er veel grappen gemaakt worden over Duitsers, dat is niet erg, maar maak dezelfde grappen over een Turk of Marrokkaan en je discrimineert. Zulke nummers kunnen toch best leuk zijn? Er zijn zoveel 'groepen' die worden afgezeken in nummers, dus waarom is het van homo's ineens erg? Zulke liedjes worden volgens mij gewoon gemaakt omdat het 'homo-zijn' nu gewoon geaccepteert wordt, en je er daarom leip over kunt doen. En dat vind ik dus niet van Nazi muziek. |
Citaat:
|
Big Gay Al - I'm Super
(southpark) best lollig, maar volgens mij worden homo's er wel een beetje belachelijk in gemaakt. |
nog effe over dat homodiscriminatie. De meeste homo's lachen keihard om zulk soort nummers. Die zijn lang niet zo serieus.
|
Ontopic:
Ik weet niet van wie het is, maar ik kan me nog het nummer Gays in Space herinneren. En ja hoo, de clip die erbij hoorde ging over korfbal ( :mad: ). Trouwens, Big Brother Bart speelde er ook in mee (da's dan wel weer :D). Offtopic: Het valt me wel op dat degenen die worden gediscrimineerd er meestal het hardste om lachen. De mensen op wie het niet is gericht gillen meestal om het hardst dat het discriminatie is. *is zelf voorbeeld* |
Als je nog 'in de kast zit' dan lijkt me niet dat die liedjes je zelfvertrouwen bevorderen..
|
Citaat:
|
*Pakr Frans-Nederlands woordenboek*
Joli -> Ibn 1: mooi, aardig, lief; 2: leuk (un - tour) IIzn m (het) mooie, aardige |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:55. |